När jag redigerade ett dokument på min laptop igår märkte jag att alla OpenOffice ikoner hade försvunnit, verktygsraden var bara full av text. Jag tänkte att jag nog fipplat till nån inställning och att jag fixar det sen.
Men när jag öppnar OO på min stationära burk idag är det samma sak där! Kollade givetvis inställningarna för verktygsrader och de står inställda på att använda ikoner.
Är det någon annan som också råkat ut för det här eller har jag fått nåt riktigt skumt här?
Edit: Markerat tråden som löst //vulfgar
OpenOffice tappat ikoner. [LÖST]
-
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
- Kontakt:
Re: OpenOffice tappat ikoner.
Du har nog bytt ikontema på ditt skrivbord och openoffice.org saknar ikoner som matchar ditt tema. Starta OpenOffice.org Writer och välj Verktyg->Alternativ i menyn. I dialogen som kommer upp väljer du OpenOffice.org->Vy (till vänster) så kommer du vill vyinställningarna (till höger).
Där hittar du Ikonstorlek och -format. Välj ett nytt ikontema för OpenOffice (av dem som finns i listan) så kommer du få ikoner igen..
Där hittar du Ikonstorlek och -format. Välj ett nytt ikontema för OpenOffice (av dem som finns i listan) så kommer du få ikoner igen..
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Re: OpenOffice tappat ikoner.
Ah, där hade vi det!, tack!
Har ju faktiskt bytt tema på båda burkarna...
Har ju faktiskt bytt tema på båda burkarna...