Sådärja, nu har alliansen tagit död på personalköp av hem-pc.
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Sådärja, nu har alliansen tagit död på personalköp av hem-pc
Det första året det begav sig hade jag fyra ungar hemma, frugan och jag jobbade deltid. Levde på marginalerna..hade en hembyggd och sunkig låtsaspentium, med 32 mb Ram och 80 Mb HD- tro mig , HemPc blev ett lyft..
Jo, men kan du inte hålla med om att det har spelat ut sin roll?Ulsak skrev:Det första året det begav sig hade jag fyra ungar hemma, frugan och jag jobbade deltid. Levde på marginalerna..hade en hembyggd och sunkig låtsaspentium, med 32 mb Ram och 80 Mb HD- tro mig , HemPc blev ett lyft..
EDIT: stavfel
Det har dom, till 200%tweeek skrev:Jo, men kan du inte hålla med om att det har spelat ut sin roll?Ulsak skrev:Det första året det begav sig hade jag fyra ungar hemma, frugan och jag jobbade deltid. Levde på marginalerna..hade en hembyggd och sunkig låtsaspentium, med 32 mb Ram och 80 Mb HD- tro mig , HemPc blev ett lyft..
EDIT: stavfel
Vem behöver en iMac 24' eller HP's speldator för 15.000 kr när man ska skriva lite dokument i Word?
Hem-PC var en jäkla bra sak när det kom, men på senare år handlade det bara om att kunna köpa värstingdatorer till reducerat pris.