Lite funderingar kring forumet

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Lite funderingar kring forumet

Inlägg av ZX Spectrum »

Först ett stort tack till dem som gjort det nya forumet möjligt.
Nu till några funderingar jag har:

Jag ser att fler och fler börjar köra med Ubuntu 8.04 Alpha och själv blir jag lite vilsen om jag ska skriva mina problem under "Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon" eller var jag annars ska skriva om eventuella problem som uppstår.

När jag ska söka i forumet så verkar det vara kommentarerna som kommer upp och inte trådarna som innehåller sökordet. Blir därför väldigt många sökresultat.

Sen har jag nämnt det förut, men går det att försöka få länken till "visa senaste inläggen" och "visa aktiva inlägg" bredvid "visa dina inlägg"?
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Lite funderingar kring forumet

Inlägg av vulfgar »

När det gäller Hardy så ska allt läggas i Experimenverkstan/Ubuntus utvecklingsversion - Hardy Heron 8.04 LTS.

När det gäller moddar så tar det lite tid. Jag har lagt in ett par stycken här i mitt testforum, sen ska jag vidarebefordra till serveradmins, men jag har inte kommit så långt ännu. Eftersom flera moddar innebär ändringar i samma filer så tänkte jag ta flera på en gång. Allting tar sin tid och pga av forumbytet har jag kommit lite efter med annat här hemma som jag måste ta igen nu. Det kommer förbättringar så småningom i alla fall.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Skriv svar

Återgå till "Forum"