Jag får inget ljud i videoklippen från mobilen. Jag öppnar dem i VLC, men inget ljud.....
De har namn som MOV00002.3pg om det kan vara till någon ledning. Någon som fattar vad som fattas?
Ljudproblem [LÖST]
Re: Ljudproblem
Det saknas codecs för 3GP antar jag. Men det går att konvertera till t.ex MPEG med t.ex Mobile Media Converter.
Tack för hjälpen, Hund!
Jag har konverterat alla videoklippen nu för vidarebefordran till släkt och vänner. Det gick ju som en dans!
Fan, vad kul det här är!
Jag har konverterat alla videoklippen nu för vidarebefordran till släkt och vänner. Det gick ju som en dans!

Fan, vad kul det här är!

Detta har jag gjort säkert 100 gånger, men plötsligt funkar det inte...? Jag har .ogg-filer, som jag vill konvertera till .mp3-filer och har även gjort detta många gånger, senast i förra veckan. Jag gör som så många gånger förut - tror jag i alla fallHund skrev:Det saknas codecs för 3GP antar jag. Men det går att konvertera till t.ex MPEG med t.ex Mobile Media Converter.

Nån som fattar?
Re: Ljudproblem [LÖST]
Sparas den inte i din hemmapp eller något? Får man inte välja mapp?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Re: Ljudproblem [LÖST]
Menar du att den skulle sparas nånstans Hemmamappen, nån annanstans? Jisses, jag har ju inte kollat ALLT i hemmamappen, men ok, det ska jag!