Hej!
Jag har en militant pappa som är övertygad om att Windows är roten till allt ont, en tanke som jag i princip inte har några som helst problem med, men saken är den att nu bor inte jag och pappa i samma land, så han kan inte riktigt hjälpa mig varje gång som jag inte klarar av att använda Linux.
Jag har köpt en sprillans ny iPod. Vad jag har förstått så måste nu någonting göras med katalogstrukturerna eftersom dom är inställda för mac, och vidare så tror jag ha förstått att iTunes gör detta automatiskt.
Jag har därför laddat hem iTunes, och lyckats installera det med hjälp av Wine, men jag får inte igång programmet när det väl är installerat, jag skulle vara väldigt tacksam för all hjälp jag kan få/
Daniel Vamos Fecher
Ipod + Kubuntu
Re: Ipod + Kubuntu
Hej Danne, välkommen hit!
Jag har ingen ipod själv, men jag vet att musikspelaren amarok kan vara ett alternativ. Du kan kanske kika på den?
Jag har ingen ipod själv, men jag vet att musikspelaren amarok kan vara ett alternativ. Du kan kanske kika på den?
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Kontakt:
Re: Ipod + Kubuntu
Testa annars http://songbirdnest.com, jag personligen har inte testat deras iPod stöd, då jag föredrar Linux kompitablitet... 

Jag är inte tyvärr inte särskilt aktiv längre.
sakjur@launchpad
sakjur@launchpad