Vet inte om denna sidan har tagits upp någon gång tidigare. Försökte söka på den här på forumet utan resultat så jag gör en chansning.
Hittade boken Upptäck Ubuntu Linux även på webben. Kanonbra hjälp man får med det mesta.
http://alltomlinux.se/bok-uul/index.php
All hjälp man kan tänka sig om Ubuntu
Kategoriregler
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
All hjälp man kan tänka sig om Ubuntu
Senast redigerad av 1 ZX Spectrum, redigerad totalt 27 gånger.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
SV: All hjälp man kan tänka sig angående Ubuntu
Fullversionen kan man även köpa från föreningen för 171 kr inkl. moms och frakt (bäst pris i sverige enligt prisjakt!)Den här texten är en del av boken Upptäck Ubuntu Linux! Beställ boken direkt från förlaget, så skickas den inom 1--4 dagar.

- ZX Spectrum
SV: All hjälp man kan tänka sig om Ubuntu
Ja, misstänker att denna är rejält nerbantad. Fanns dock lite smått och gott som passade mig på den sidan också.
Blir väl att jag köper boken lite senare ändå.
Blir väl att jag köper boken lite senare ändå.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
-
Den boken är guld värd!
Alla som är nybörjare borde köpa den! (men även mer erfarna användare kan faktiskt ha hjälp av den tror jag)

Alla som är nybörjare borde köpa den! (men även mer erfarna användare kan faktiskt ha hjälp av den tror jag)

Kan ju nämna att fler böcker är på väg in i föreningens butik, bl.a. denna bok fast för Ubuntu 8.04! 

- ZX Spectrum
Låter kanon. Kanske ändrat sig lite på ett år.upnorth skrev: Kan ju nämna att fler böcker är på väg in i föreningens butik, bl.a. denna bok fast för Ubuntu 8.04!![]()
Re: All hjälp man kan tänka sig om Ubuntu
Jag har boken och jag kan varmt rekommendera den ifall man vill lära sig mer om Ubuntu.