Ett tag sen jag testade, men idag laddade jag ner. Har blitt skitbra nu tycker jag.
Tom cammen funkade med en gång. Lite plottrigt, det är sant. Inte slimmad som Pidgin.
Men värt att pröva för er som saknar funktionerna från MSN.
aMSN *tummen upp*
- nicefinger
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
aMSN *tummen upp*
Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
SV: aMSN *tummen upp*
Kul att höra, aMSN är ett viktigt program för mig, man vill ju inte tappa kontakten med polarna 
Har någon provat detta:
Fungerar ljudkonversation också bra?
Kan man skicka och ta emot off-line-meddelanden?
Kan man skriva in det där korta meddelandet som kontakterna kan se vid sidan av ens namn?

EDIT: Oops, jag ser nu att det här var tavlan för äldre versioner. Jag kör 7.10, hoppas det går bra att fråga här också?

Har någon provat detta:
Fungerar ljudkonversation också bra?
Kan man skicka och ta emot off-line-meddelanden?
Kan man skriva in det där korta meddelandet som kontakterna kan se vid sidan av ens namn?

EDIT: Oops, jag ser nu att det här var tavlan för äldre versioner. Jag kör 7.10, hoppas det går bra att fråga här också?

Senast redigerad av 1 ycc, redigerad totalt 26 gånger.
Ubuntu/Linux - Grunder: En introduktion till Ubuntu och Linux
Ubuntu/Linux - Basics: An introduction to Ubuntu and Linux (experimental, automated translation)
Ubuntu/Linux - Basics: An introduction to Ubuntu and Linux (experimental, automated translation)