HJÄLP!
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
SV: HJÄLP!
jepp, jag fick det att fungera.. 

hur?? när jag laddar upp något spel så kommer det bara en vit ruta, och där stannar det!
- Ulsak
ok, låt oss resonera
* det beror inte på compiz-fusion, det har jag aktivt.
* har du bockat för accelerad grafikkortsrutin för Nvidia i Hanterare för propretiära drivrutiner?
* har du uppdaterat till den senaste Nvidiadrivrutinen? - Jag har använt ett program som heter Envy
* det beror inte på compiz-fusion, det har jag aktivt.
* har du bockat för accelerad grafikkortsrutin för Nvidia i Hanterare för propretiära drivrutiner?
* har du uppdaterat till den senaste Nvidiadrivrutinen? - Jag har använt ett program som heter Envy
-
Jag skulle tippa på att det är ett Java problem. Har du java installerat?
- Ulsak
dang! Det missade jag! 

har java installerat + senaste nvidiadrivrutinerna uppdaterad, men inget hjälpte 

- Ulsak
jag funderar om det är relaterat med flash-plugin och/eller codecs?
har du kollat upp att du har det senaste?
har du kollat upp att du har det senaste?
njaa, tror inte det är något sånt fel, för när jag testade flash spel från jesper.nu, så fungerar dom utmärkt... låter lite konstigt, men så är det!
nu börjar jag bli snurrig med detta problem, installerade web browser plugin till java, och nu kommer först en vit ruta fram, och efter 2-3 sekunder läser det in det flash spel kag vill spela, MEN.... när det har nått 100 procent, blir allt svart och där stannar det nu 

Re: HJÄLP!
kan inte tro att det är sant.......
installerade om ubuntu i går, eftersom det var enklast efter mina tabbar....
såå jag installerade bland annat java och flash enligt alla konstens regler, OCH tro det eller ej, men virtualnes fungerade klockrent
men det som förvånar mej är att det inte fungerade före jag gjorde en ominstallation av systemet, menmen, man får ju vara glad att tekniken går framåt
så denna tråd är löst (enlig mej åtminståne)
installerade om ubuntu i går, eftersom det var enklast efter mina tabbar....
såå jag installerade bland annat java och flash enligt alla konstens regler, OCH tro det eller ej, men virtualnes fungerade klockrent

men det som förvånar mej är att det inte fungerade före jag gjorde en ominstallation av systemet, menmen, man får ju vara glad att tekniken går framåt

så denna tråd är löst (enlig mej åtminståne)