Har inget ljud när jag kör XP (På Ubuntu fungerar det fint, så det är inte högtalarna som strular)
Jag har inte heller internetåtkomst (Men jag har det på Ubuntu)
Hjälp!
Ljudkort:
Intel Corporation
82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller
Inget ljud och inget internet i XP
Inget ljud och inget internet i XP
Jag spelar Kingdom of Loathing.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: Inget ljud och inget internet i XP
Vilken internetleverantör har du?
Hur set ditt nätverk ut?
Vissa operatörer delar inte ut adresser till samma mac-adress innom en viss tidsrymd... Det finns flera trådar med det omvända problemet
Hur set ditt nätverk ut?
Vissa operatörer delar inte ut adresser till samma mac-adress innom en viss tidsrymd... Det finns flera trådar med det omvända problemet

KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Har du installerat drivrutinerna för korten? Det måste göras manuellt i XP.Sourceman skrev: Har inget ljud när jag kör XP (På Ubuntu fungerar det fint, så det är inte högtalarna som strular)
Hjälp!
Ljudkort:
Intel Corporation
Jag tror att det är problemet, men jag hittar inga drivrutiner.BrigTSD skrev:Har du installerat drivrutinerna för korten? Det måste göras manuellt i XP.Sourceman skrev: Har inget ljud när jag kör XP (På Ubuntu fungerar det fint, så det är inte högtalarna som strular)
Hjälp!
Ljudkort:
Intel Corporation
Kan jag få en länk till drivrutiner för mitt ljudkort? Hittade inga själv.
Senast redigerad av 1 Sourceman, redigerad totalt 13 gånger.
Jag spelar Kingdom of Loathing.
tryck win+break sen kolla enhetshanteraren så ser du där i om det är installerat eller inte.Sourceman skrev:Jag tror att det är problemet, men jag hittar inga drivrutiner.BrigTSD skrev:Har du installerat drivrutinerna för korten? Det måste göras manuellt i XP.Sourceman skrev: Har inget ljud när jag kör XP (På Ubuntu fungerar det fint, så det är inte högtalarna som strular)
Hjälp!
Ljudkort:
Intel Corporation
Kan jag få en länk till drivrutiner för mitt ljudkort? Hittade inga själv.
annars finns till 99 procent dina drivar för ljudkortet på hemsidan för ditt moderkort.
vet du inte vad du har för moderkort kolla med ett program som heter everest tex.
Det verkar vara exakt samma ljudkort som finns på ett antal olika Zepto Znote, det finns drivisar för xp och Vista att ladda ner från deras site.Sourceman skrev: Ljudkort:
Intel Corporation

Edit: En sökning på Google visade att det ska vara en realtek-drivis till den. Kolla om den finns här:
ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W_(LC51_7.0)/
Senast redigerad av 1 Tarika, redigerad totalt 14 gånger.
Ordet Nanaki fanns inte med i ordlistan, menade du: Anarki...