Jag la fram ett förslag i frågan igår - lite sent men i alla fall - men jag gjorde det enbart till forumadmins av det enkla skälet att det är vi (forumadmins och serveradmins) som kommer att behöva lägga tid på att jobba med konverteringen. Summa summarum; det handlar om ett fåtal veckor, sen kör vi phpBB3.
Snart är vi där!
Vi ska bara lyckas stampa ihjäl lite buggar!
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Zhaozhou skrev:
Var gång man går in på sidan numera tänker man "Hoppas.. hoppas.. hoppas.. hoppas.."
haha, testandet fortskrider!
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
vulfgar skrev:
Det är ett par små problem som vi hittat när vi testat. Inget allvarligt, men allt måste fungerara riktigt innan vi byter.
Bra! Ingen panik, för vi sitter ju inte i sjön som det är. Fila på de problem ni har hittat för när vi har släppt det hittas säkert fler problem, så då får ni häcken full
Bl.a. får jag av någon anledning inte in anpassade teman i testinstallationen. Men även att SMF och phpBB3 hanterar användarnamn olika. Problemen går att lösa, det handlar mer om att välja lösning.
Johan R-E skrev:
Bl.a. får jag av någon anledning inte in anpassade teman i testinstallationen. Men även att SMF och phpBB3 hanterar användarnamn olika. Problemen går att lösa, det handlar mer om att välja lösning.
Får du inte in anpassade teman överhuvudtaget eller är det bara funktionen att användaren kan välja eget tema, som inte funkar?
LJ
Jag tycker det känns bra som det är.. kanske lite jobbigt 1a veckan max men sen funkar det fint tycker jag och jag är ju relativt ny här på forumet.. men det är väl alltid kul med lite nytt har det bestämts något datum ännu? hittade inget i tråden, men kanske missade det helt.