Jag vill köra SPCS Administration i Linux då jag har alla andra applikationer i Linux. Jag har sökt och läst på olika forum men det enda jag får fram är att det går att installera SPCS Administration under Wine men ingen förklarar hur. Jag får nämligen själv felet "Runtime error".
Jag har Ubuntu 5.10, Wine 0.9.10 och har installerat WineTools för att testa om de blir bättre med MDAC mm men det gjorde inte saken bättre. Windowsversion som simuleras är Win98.
Har någon lyckats installera SPCS Administration under Linux och i så fall hur?
SPCS i Linux. Wine?
SPCS i Linux. Wine?
testa att simulera w2k ? det är väl det mest kompatibla windowsversionen?? (tror jag iallafall)
har inte testat, men har testat en del andra winsaker.. program brukar ju funka ganska bra.. var får du runtime error? i installationsprogrammet eller i spcs?
har inte testat, men har testat en del andra winsaker.. program brukar ju funka ganska bra.. var får du runtime error? i installationsprogrammet eller i spcs?
-
SPCS i Linux. Wine?
Hej!
Jag får felet när programmet skall starta. Installationen framstår som att den går bra.
Jag får felet när programmet skall starta. Installationen framstår som att den går bra.