Här försöker Gutsy vrida till ett Ubuntu klistermärke.
Är inte det där en typisk Uppsaliensisk överliggare??lennart_sj skrev: Ett bidrag till samlingen. Ras okönd, möjligen italiensk bondkatt.
Tja... går ju om katten inte lärt sig sitt namnchrister skrev: Min Gutsy frasse har poserat obemärkt.
I vår skall vi ge den ett nytt namn. Han får heta Hardy då.
Nej den har nog aldrig varit i Uppsala! Jag hittade den i San Quirico d'Orcia i södra Toscana.Grön Göling skrev:Är inte det där en typisk Uppsaliensisk överliggare??lennart_sj skrev: Ett bidrag till samlingen. Ras okönd, möjligen italiensk bondkatt.
Vi brukar vädra ett par timmar och tvätta med citronluktande rengöringsmedel, typ ajax, när det händer olyckor här hemma...Turbo skrev: Jag har blivit ägare till en kartong med kattsand. Har nu kollat min nya lägenhet och tjejen som bodde där tidigare hade tydligen katt för det luktar katt(piss) och det fanns en massa kattsand också som hon lämnat kvar. Hur länge kommer det att lukta katt(piss) ? Hjälper såpa?
![]()
Ättika ska vara jättebra mot det, bara att ha i dammvattnet och torka, ättiksdoften försvinner när man vädrar efteråt. Är det något som behöver tvättas i tvättmaskin tar man lite i sköljmedelsfacketTurbo skrev:
Hur länge kommer det att lukta katt(piss) ? Hjälper såpa?
![]()
Mjaau, kattsandlåda finns det inte men någon har dumpat en hög med sandliknande jord på golvet på balkongen. Får väl snacka med bovärden.christer skrev: Kattsandlådan skall också ut om du inte har katt.
Om man lägger en bild direkt i forumet så är den både storleksbegränsad och kan försvinna när vi måste rensa utrymmet. Det går fint att läga upp bilder på tex <a class="postlink" href="http://www.pici.se">http://www.pici.se</a> och sedan länka hit. Det brukar finnas med en rad med kod för att länka till forum som det bra är kopiera och sedan klistra in i inlägget.nicefinger skrev: Man kan göra på två sätt. Antingen länka en bild, eller så klicka på "Fler alternativ ..." nere till vänster och ladda upp en direkt.