Senator T Kennedy endorses Obama - decides to let another woman sink.
Syftar på olyckan i Chappaquiddick där Mary Jo Kopechne dog och Ted Kennedy väntade 12 timmar innan han rapporterade händelsen till polisen.
Usch! Det där är riktigt jävla osmakligt!Grön Göling skrev: Senator T Kennedy endorses Obama - decides to let another woman sink.
Just därför blir det nog en Republikan är jag rädd!farmfield skrev: Första afro-amerikanske- eller första kvinnliga presidenten. Stort steg oavsett!
Var inte för säker, för det blir nog en Republikan!farmfield skrev: Och efter Bush kan det bara gå uppåt..?
Nu hänger jag inte med... Det står väl mellan Obama och Hillary, finns väl ingen som hotar dom alls..? Republikanerna ligger i dagsläget nånstans runt 15% under Demokraterna*Sigge skrev:Just därför blir det nog en Republikan är jag rädd!
*nu kliar det i fingrarna*Sigge skrev:Just därför blir det nog en Republikan är jag rädd!farmfield skrev: Första afro-amerikanske- eller första kvinnliga presidenten. Stort steg oavsett!
Var inte för säker, för det blir nog en Republikan!farmfield skrev: Och efter Bush kan det bara gå uppåt..?![]()
Åhhhh, nu är jag ju här ändå och filurar.upnorth skrev: [...] och nog kan världen må bra av en lite mer humanistisk superstatsledare, åtminstone tillfälligt?![]()
Där vore jag helt på din linje om vi hade haft nån centerpolitik i sverige.christer skrev: Den rätta politiken är Centerpolitik.
Vänstern går i vänstra diket och högern går i högra diket.
De är bara på vägen den stund de flyttar från höger till vänster eller tvärtom.