Klienterna på dessa sidor verkar bara vara för Win HJÄLP

Själv spelar jag på Svenska Spel och ]i4poker, som är en av de bästa pokersajterna rent användarmässigt enligt min uppfattning... de har en klient för B2B-nätverket, som funkar under wine och även via browsern (Java), och en klient för BossMedia-nätverket, som även den funkar under wine. Rekommenderas starkt!arbol skrev: Det här är ju en gammal tråd, så jag tänkte att någon nu kanske har kommit på en lösning med SV. Har själv provat med wine, men kan inte öppna några bord. Så nära ändå...
Jag hoppas, men tror inte att någon har det så jag kikade lite på PokerRoom.com. Någon som vill rekommendera den sajten, eller kanske någon annan sajt? Motivera gärna. Jag spelar mest cash så det är det som är viktigast.
Svenska spels poker gick utmärkt att installera och starta upp, men det går inte att överföra pengar från spelkontot till pokerkontot (köpa pokermarker). Kan helt enkelt inte skriva i fältet där man skall ange kronor.inAbsurdum skrev:
Själv spelar jag på Svenska Spel och ]i4poker, som är en av de bästa pokersajterna rent användarmässigt enligt min uppfattning... de har en klient för B2B-nätverket, som funkar under wine och även via browsern (Java), och en klient för BossMedia-nätverket, som även den funkar under wine. Rekommenderas starkt!
Svenska spel muppar sig lite då man kan föra över pengar till kontot från kreditkort men man kan då inte förs över pengar till pokerkontot för att lira......går inte att skriva som sagt i det fältet alls.Sundberg skrev: Svenska spels poker gick utmärkt att installera och starta upp, men det går inte att överföra pengar från spelkontot till pokerkontot (köpa pokermarker). Kan helt enkelt inte skriva i fältet där man skall ange kronor.
Skall överföra via Windows och sedan kolla om jag kan spela.
Kanoners. Då skall jag testa det ikväll. Dags att förlora lite pengar - för mycket på kontot så här nära löningBobcat skrev:Svenska spel muppar sig lite då man kan föra över pengar till kontot från kreditkort men man kan då inte förs över pengar till pokerkontot för att lira......går inte att skriva som sagt i det fältet alls.Sundberg skrev: Svenska spels poker gick utmärkt att installera och starta upp, men det går inte att överföra pengar från spelkontot till pokerkontot (köpa pokermarker). Kan helt enkelt inte skriva i fältet där man skall ange kronor.
Skall överföra via Windows och sedan kolla om jag kan spela.
MEN, startar man om pokerklienten så går det då utmärkt att skriva och föra över pengar till pokerkontot för att lira......så det krävs en omstart av programmet för att det ska fungera.
För mig funkade det redan från installation, men det har hänt en gång att tangentbordsinmatning inte fungerade, så jag valde i winecfg att köra utan fönsterhanterare, och sen dess har problemet inte dykt upp igen... Då finns ju inte wine-programmen med i panelen, men du har alltid ikonen framme nere till vänster i stället... Prova!erik_aslin skrev: Helo.
Jag får inte heller Wine att köra Svenska spels pokerklient på ett bra sätt. Allt fungerar perfekt tils rutan där jag ska fylla i hur mycket jag vill spela för varje månad (obligatoriskt). Då fungerar inte siffrorna på mitt tangentbord, vilket gör att jag inte kan skriva in en summa, vilket gör att jag fastnar.
Detta verkar ju vara samma problem som ngn tidigare hade fast på ett annat ställe. Är det ngn som har hittat en lösning?
Jag har testat att installera om det, utan framgång.
Tack