Jag hinner aldrig svara!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Turbo
Utgåva: 10.04 Lucid LTS

Jag hinner aldrig svara!

Inlägg av Turbo »

he he...... Nästan varje gång jag ska svara på support så får jag meddelandet att: Någon annan har svarat före dej.............  Det är grymt svårt att hinna först.
Så många gånger har jag fått kasta mitt meddelande för att det inte ska  bli dubbelt svar.  Kanske man skulle ha färdiga svar att klistra in och posta bums.  Nå, huvudsaken att folk får hjälp.
                                                                                                                    :D
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

SV: Jag hinner aldrig svara!

Inlägg av Hund »

Riktigt jobbigt är det när man har skrivit ett längre meddelande.. :D

Du får lära dig att skriva ännu snabbare! ;)
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av ZX Spectrum »

Värre var det när tråden "Linux vs. Windows" var som hetast. Då stod det allt som oftast "15 har redan svarat innan dig".
Till slut skickade jag mina kommentarer oavsett vad andra hade skickat innan.  ;D
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
lord

Inlägg av lord »

Och sedan vill man kanske svara på något någon innan har svarat, och när man då försöker posta har ännu fler svarat, och så svarar man någon av dem, så har fler igen svarat...

Det är jobbigt!
Användarvisningsbild
stason

Inlägg av stason »

Det säger nog merom forumet än om hastigheten vi skriver i. Ubuntu Sverige är ju sjukt aktivt.
Användarvisningsbild
grepapär
Utgåva: 8.04 Hardy LTS

Inlägg av grepapär »

Jag har jag aldrig förstått det roliga med scenen i alla polisfilmer där dom skriver på maskin. :-[
Dom använder ju båda pekfingrarna, det är svårt nog att hitta med ett tycker jag. :'(
Användarvisningsbild
maths57
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Inlägg av maths57 »

stason skrev: Det säger nog merom forumet än om hastigheten vi skriver i. Ubuntu Sverige är ju sjukt aktivt.
Absolut! Folk verkar inte ha några liv ;D
Användarvisningsbild
Mekaniserad Apelsin
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Mekaniserad Apelsin »

Turbo skrev: Så många gånger har jag fått kasta mitt meddelande för att det inte ska  bli dubbelt svar.  Kanske man skulle ha färdiga svar att klistra in och posta bums.  Nå, huvudsaken att folk får hjälp.
Posta det ändå, det finns två bra anledningar till det. Det du skriver kanske är lättare att förstå, eller tillför något litet som den andra inte fick med, eller den som läser missade något i det första som de förstår direkt när du skriver. Eller: De kanske kommer med en följdfråga, och tittar du ibland på "nya svar till dina inlägg" finns det en bra chans till att du upptäcker det och kan ge ett svar som den som hann innan dig inte hinner med alls.
More Mekaniserad at http://blippe.se.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"