Håll tummarna!!
SV: Håll tummarna!!
Haha, grattis! Få besked är så trevliga som att få jobbGrön Göling skrev: JAG FICK JOBBET!
Ett vik som startar 1/2.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Får man fråga vem som tog detta beslut? Är denne någon insatt i konsekvenserna av sitt handlande?

- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Bussiga klubben!!upnorth skrev: Haha, grattis! Få besked är så trevliga som att få jobb
Får man fråga vem som tog detta beslut? Är denne någon insatt i konsekvenserna av sitt handlande?![]()

Jag har varit där förut via det bemanningsföretag jag får uppdrag ifrån, så vi känner redan varandra.
De anser, av okänd anledning(?) att jag är en hyvens trevlig människa och jobbar bra.
Har nog aldrig varit på en så avspänd och rolig jobbintervju.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Tja, kunde inte instämma mer 
Så acceptera min nominering nu!

Så acceptera min nominering nu!

- vulfgar
- ung forumnörd
Grattis GG!

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- grepapär
- Utgåva: 8.04 Hardy LTS
Grattis, men "be carefull out there" 

- Urban Anjar
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Grattis!
Ubuntu från början: http://ubuntufranborjan.wordpress.com/
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
- super_nollan
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Arbete är underbart!! Själv kan jag titta på de som arbetar timmar i sträck..... 

- Grön Göling
- Städsegrön
Åh! Du är alltså en s.k. kommunalarbetare??super_nollan skrev: Arbete är underbart!! Själv kan jag titta på de som arbetar timmar i sträck.....![]()
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
He he... Snacka om att kasta in en brandfackla.Grön Göling skrev:Åh! Du är alltså en s.k. kommunalarbetare??super_nollan skrev: Arbete är underbart!! Själv kan jag titta på de som arbetar timmar i sträck.....![]()

- Grön Göling
- Städsegrön
Jag kan göra det, för d. 1/2 blir jag en själv. En vikarierande kommunalarbetare!BrigTSD skrev:He he... Snacka om att kasta in en brandfackla.Grön Göling skrev:Åh! Du är alltså en s.k. kommunalarbetare??super_nollan skrev: Arbete är underbart!! Själv kan jag titta på de som arbetar timmar i sträck.....![]()
![]()

- super_nollan
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Inte.Grön Göling skrev:Åh! Du är alltså en s.k. kommunalarbetare??super_nollan skrev: Arbete är underbart!! Själv kan jag titta på de som arbetar timmar i sträck.....![]()
På så vis.Grön Göling skrev: Jag kan göra det, för d. 1/2 blir jag en själv. En vikarierande kommunalarbetare!![]()

- johanre
- Serveradmin
Gratulerar!!! 

En bra kopplerska skall veta vad alla sysslar med.
Hon är det första intrycket, hon är glad och trevlig.
Det är hon, som liksom håller i tömmarna.
Det hör till att läsa på och förkovra sig för att bli skicklig.
Kunden skall inte behöva säga många ord för att komma rätt.
Lycka till med jobbet.
Hon är det första intrycket, hon är glad och trevlig.
Det är hon, som liksom håller i tömmarna.
Det hör till att läsa på och förkovra sig för att bli skicklig.
Kunden skall inte behöva säga många ord för att komma rätt.
Lycka till med jobbet.
- Grön Göling
- Städsegrön
För att göra en lång historia längre (Obs! Inte tråden alltså, för så lång är inte den) - det sket sig i ett par omgångar.
Bemanningsföretaget som jag arbetat spridda timmar igenom fick litet "upprörda hängslen" då de fick vet att kommunen jag skulle jobba på skulle ge mig ett längre vik. De såg väl hundralapparna få vingar, antagligen. Alltså satte de klackarna i backen och hänvisade till någon klausul i ramavtalet som sa att kunden inte fick anställa, åtminstone inte på vikariat, någon som tidigare varit där genom bemanningsföretaget.
Alltså skulle det till förhandlingar. Hårda förhandlingar. Det befrämjade inte min nattsömn precis, men det är ju aldrig lätt att vara populär(?)
, men igår, då jag klev in på arbetsplatsen (genom bemanningsföretagets försorg!), så fick jag besked om att allt var okej och att jag skulle börja på schema idag.
*lättnades suck* (varför finns det ingen så'n smiley?)
Nu kan jag se fram emot åtminstone 4 månader med en ekonomi som jag vet var jag har.
Här ska kopplas!!!!! Precis som om det inte är det jag sysslat med även tidigare.
Kan ni förresten beripa varför de slog ifrån sig när jag igår sa att jag idag skulle betraktas som nybörjare och grundligt få sätta mig in i allting och lära känna mina arbetskamrater?
Bemanningsföretaget som jag arbetat spridda timmar igenom fick litet "upprörda hängslen" då de fick vet att kommunen jag skulle jobba på skulle ge mig ett längre vik. De såg väl hundralapparna få vingar, antagligen. Alltså satte de klackarna i backen och hänvisade till någon klausul i ramavtalet som sa att kunden inte fick anställa, åtminstone inte på vikariat, någon som tidigare varit där genom bemanningsföretaget.
Alltså skulle det till förhandlingar. Hårda förhandlingar. Det befrämjade inte min nattsömn precis, men det är ju aldrig lätt att vara populär(?)

*lättnades suck* (varför finns det ingen så'n smiley?)
Nu kan jag se fram emot åtminstone 4 månader med en ekonomi som jag vet var jag har.

Här ska kopplas!!!!! Precis som om det inte är det jag sysslat med även tidigare.
Kan ni förresten beripa varför de slog ifrån sig när jag igår sa att jag idag skulle betraktas som nybörjare och grundligt få sätta mig in i allting och lära känna mina arbetskamrater?