Inlägg Nr. 1000
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Inlägg Nr. 1000
Nu ligger jag bara 2000 inlägg bakom Upnorth som gick upp till 3000 i hata-windows-tråden, hehe...
Shit, har jag plågat er med TUSEN inlägg redan... Sorry folks! xD
Shit, har jag plågat er med TUSEN inlägg redan... Sorry folks! xD
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
SV: Inlägg Nr. 1000
Hur less lär inte folk vara på hunden då? 

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Mjo, det var just en snygg milstople 
Men ja, jag har lite försprång på dig med blåprat/skitsnack och annat meningsfullt

Men ja, jag har lite försprång på dig med blåprat/skitsnack och annat meningsfullt

- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Alltid någon som ska vara värstHund skrev: Hur less lär inte folk vara på hunden då?![]()

Du skulle träffa Farmfield på riktigt så skulle du vara chanslösupnorth skrev: Mjo, det var just en snygg milstople
Men ja, jag har lite försprång på dig med blåprat/skitsnack och annat meningsfullt![]()

Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- Eric Tranehag, inAbsurdum
- Kontakt:
Jag är ju värsta känguru-ungen jämfört med er tvångspostare... iofs har jag säkert skrivit lika många bokstäver/ord på mina få inlägg som ni andra gjort tillsammans med mina långa haranger... 

-- inabsurdum.se --[br]-- tranehag.se/eric --[br][img width=350 height=19]http://img212.imageshack.us/img212/2904/ubd5071an4.png[/img]
- farmfield
- Kontakt:
*lol* Och norrlänningar som är kända för att vara fåordiga i kontrast med min mundiarrée... xDZX Spectrum skrev:Du skulle träffa Farmfield på riktigt så skulle du vara chanslös![]()
...och jag är ett av undantagen, varför jag jobbar med marknadsföring och försäljning i olika formerfarmfield skrev:*lol* Och norrlänningar som är kända för att vara fåordiga i kontrast med min mundiarrée... xDZX Spectrum skrev:Du skulle träffa Farmfield på riktigt så skulle du vara chanslös![]()

- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Tur att det finns tystlåtna typer som jag då. 

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- Grön Göling
- Städsegrön
Jo, du är en prydnad för ditt släkte du.vulfgar skrev: Tur att det finns tystlåtna typer som jag då.![]()

En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
- alatariel
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
ZX Spectrum skrev: Du skulle träffa Farmfield på riktigt så skulle du vara chanslös![]()
![]()

~~~ Kubuntu18.04 ~~~
- farmfield
- Kontakt:
Jag hade gärna suttit ännu längre men ZX såg lite plågad ut efter att ha fått sina öron söndertjötade, hehe... Men jag fungerar bäst med folk som kan ta lite plats själva, har dessutom svårt att inse själv när jag pratar för mycket - vilket jag ju iof gör hela tiden, hehe...alatariel skrev:ZX Spectrum skrev: Du skulle träffa Farmfield på riktigt så skulle du vara chanslös![]()
![]()
det ligger nog något i det ... ni satt visst kvar LÄNGE förra träffen vad jag förstår
- farmfield
- Kontakt:
Detta är mitt 1200 inlägg vilket alltså innebär 200 inlägg på 6 dagar? Kan det vara så illa? xD
Edit:
...fast Upnorth hade slängt iväg 223 på samma tid så jag e fän inte värst ändå...
Edit:
...fast Upnorth hade slängt iväg 223 på samma tid så jag e fän inte värst ändå...
Och nu på 20 minuter är det 10 inlägg till!:)
Proccesor: Amd Dual Core 4600+ 2,4 ghz
Grafikkort: Geforce 6600 (någonting)
Minne: 2*1024 mb
LJudkort: Creative Auidgy
Bildskärm: iiyama ProLite E1900S
Grafikkort: Geforce 6600 (någonting)
Minne: 2*1024 mb
LJudkort: Creative Auidgy
Bildskärm: iiyama ProLite E1900S
- Grön Göling
- Städsegrön
Själv skämdes jag när jag såg att jag var uppe i ett snitt på 6 komma nånting per dag....... 
Men jag har varit värre. För ett år sen, innan jag blev bannad, så var det ca 13 per dag.

Men jag har varit värre. För ett år sen, innan jag blev bannad, så var det ca 13 per dag.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
lol, jag jobbar på 15 i snitt per dag just nuGrön Göling skrev: Själv skämdes jag när jag såg att jag var uppe i ett snitt på 6 komma nånting per dag.......

Är det verkligen totala snittet och inte typ snittet per månad? Ibland blir man mörkrädd liksom

- farmfield
- Kontakt:
Bannad, hehe? Och nu är du nominerad till förtroenderådet? *lol*Grön Göling skrev: Själv skämdes jag när jag såg att jag var uppe i ett snitt på 6 komma nånting per dag.......
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Du kan inte ana vad Grön Göling vad hemsk på den tiden. Ja, se dagens ungdomfarmfield skrev:Bannad, hehe? Och nu är du nominerad till förtroenderådet? *lol*Grön Göling skrev: Själv skämdes jag när jag såg att jag var uppe i ett snitt på 6 komma nånting per dag.......

Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om