Nu har även jag tagit mig samman och fixat mitt skrivbord

Skrivbordsmiljö/Fönsterhanterare: Gnome
Bakgrundsbild: Nåt från DeviantArt
Ikontema: Standard
Program: AWN + Conky
Najs med AWN Curves... Plurat lite med AWN men saknar fortfarande OS X-skaleffekten (finns iof i Cairo-dock men den var lite för "låst" i hela sin grej för min smak)... Vet inte varför men har svårt att få till en dock i ubuntu, känns malplacerad på nåt sätt...Bossieman skrev:Mitt senaste, har tagit bort en hel del krafs.
Väldigt stiligt, men varför böt du bort lådorna?Xappe skrev: Mitt första försök att leka ihop ett compizskrivbord (...jobbigt att inte ha högerklicksmeny efter ett par *box-år):
Har inte bytt bort någonting (fluxboxen kommer alltid finnas installerad och konfigurerad) . Måste ju bilda mig en uppfattning om allt detta som ska vara så häftigtpell skrev:Väldigt stiligt, men varför böt du bort lådorna?Xappe skrev: Mitt första försök att leka ihop ett compizskrivbord (...jobbigt att inte ha högerklicksmeny efter ett par *box-år):![]()
Inte en enda..Cadryc skrev: hur många kuber ser ni här? ;-P
Attans, men de flesta ubuntuister vet väl hur en kub ser ut. I nåt forum för dominerande, gamla fönsterbaserade OS utan jättehäftiga geometriska effekter, hade säkert någon fallit för kub-bluffen ;-)pell skrev: Inte en enda..![]()