Hacka/"Bryta sig in" i ett trådlöst nätverk.
SV: Hacka/"Bryta sig in" i ett trådlöst nätverk.
Jag ska själv ha den kursen till våren eller hösten, skriv gärna om du lyckades och vilket nätverkskort du använde. Jag antar att det är Ubuntu du använder som dist?
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
SV: Hacka/"Bryta sig in" i ett trådlöst nätverk.
Hade inga problem att cracka wep nyckeln. Dock så fungerar inte aireplay vilket är tråkigt.
Köpte en Linksys WUSB54GC som fungerar utmärkt att göra allt?, det mesta med iaf. Fick den för 130kr så tyckte det var värt pengarna.
Köpte en Linksys WUSB54GC som fungerar utmärkt att göra allt?, det mesta med iaf. Fick den för 130kr så tyckte det var värt pengarna.
Re: Hacka/
hej...
Läste om en kille som ville kunna hacka sig in i sin egen data för han bodde långtifrån...
jag har en data med winows7 och trådlöst nätverk...
jag skulle också beh hacka mig in i den...bor med en bit ifrån.
jag vet inte hur jag gör för att komma in och kan se mina mail...svar från kompisar och hur jag kan styra där ...och att det är säkert att göra det..
Var går man i ...
Maila gärna mig
nellie2010@live.se
verkar inte som om man är aktiv här ?
Läste om en kille som ville kunna hacka sig in i sin egen data för han bodde långtifrån...
jag vet inte hur jag gör för att komma in och kan se mina mail...svar från kompisar och hur jag kan styra där ...och att det är säkert att göra det..
Var går man i ...
Maila gärna mig
nellie2010@live.se
- Osprey
- Kontakt:
Det finns väl ingen som hest anledning att "hacka" sig in i sin egen dator bara för att man bor långt ifrån. Det enklaste och mest naturliga om du vill komma åt din dator även om du är långt ifrån är att använda fjärrskrivbord eller något liknande. Annars så ligger mailen antagligen på en server hos operatören som du kan nå ganska lätt oavsett var du berfinner dig...nellie skrev: Läste om en kille som ville kunna hacka sig in i sin egen data för han bodde långtifrån...
Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
-
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
av döma efter läst en tråd & sista posten?nellie skrev:---
tycker jag kommer efter i läsandet när jag är borta några dar bara

/yours truly Mr Pop