Howto: Aftonbladets Webb-TV
Kategoriregler
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
SV: Howto: Aftonbladets Webb-TV
Tror inte det spelar någon roll. Jag hittade bara på 2.0. 

- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Avinstallerade VLC men filmerna laddar inte - buffrar men nada händer... Har bara Mplayer + plug installerad, inte totem... QT Trailers m.fl. videosajter fungerar utan probs... Nedan beskuren skärmdump:
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
Aftonbladets webb-tv är lite annorlunda 

- prafjessor
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Vet inte om det hjälper, men dessa plugins har jag och det funkar finfint för mig:farmfield skrev: Avinstallerade VLC men filmerna laddar inte - buffrar men nada händer... Har bara Mplayer + plug installerad, inte totem... QT Trailers m.fl. videosajter fungerar utan probs... Nedan beskuren skärmdump:

-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Finns det något sett att ställa in så USA bara byter på just aftonbladets webb-tv?
-
- Kontakt:
Jag får inte till det.
Får bara en vit ruta med en liten grön pil/playknapp i mitten, inget annat. (Nej, det går inte trycka på pilen/playknappen)
Någon som har en ide?
Får bara en vit ruta med en liten grön pil/playknapp i mitten, inget annat. (Nej, det går inte trycka på pilen/playknappen)
Någon som har en ide?