Så det inte är samma gamla snack som med Swiftfox.. Alla pratade så gott om Swiftfox men det enda som faktiskt skiljer dom åt är ju att Swiftfox har en annan ikon.

jag gjorde en fuling, tog tidtagaruret på mobilen och testadeHund skrev: Är denna nya FF kopia så bra som dom säger?
Så det inte är samma gamla snack som med Swiftfox.. Alla pratade så gott om Swiftfox men det enda som faktiskt skiljer dom åt är ju att Swiftfox har en annan ikon.![]()
Det är ju förstås trevligt. Men påverkas programstarttiden något?tann skrev: laddade in aftonbladet.se ungefär dubbelt så snabbt med swiftweasel. samma config i båda webläsarna, det är bevis nog för mig.![]()
ja, de har ändrat lite på ikoner, temat, etc. men funtiokstionsmässigt är det en omkompilering, eller optimerad omkompilering kanske man ska säga :pKonservburk skrev: Är swiftweasel bara någons kompilering av firefox-koden?
Mööög, jag orkar inte en till sån här diskussion just nu, men Firefox är fri, sådeså!DeepThought skrev: IceWeasel är i sin tur en fri version av Firefox, och det är bland annat därför ikonerna är ändrade.
Jag tror inte att den stabila versionen av gcc kan optimera för core 2farmfield skrev: Tänkte kolla läget men fastnade i vilken version jag skulle plocka hem när jag kör en Core2Duo - googlande & sökning på Wikipedia gjorde mig inte klokare heller...
Om du satt igång den så:lokpest skrev: Mööög, jag orkar inte en till sån här diskussion just nu, men Firefox är fri, sådeså!
Jag kan inte alls minnas att gamla versioner hade någon blå glob som ikon,Mekaniserad Apelsin skrev: Det var av samma anledning som ubuntu länge hade en blå glob (det är en riktigt gammal ikon för firefox, innan den hette firefox) som ikon
Jag har kvar den blå ikonen på solaris... Men den fanns på tidigare versioner av ubuntu, det var flera som frågade hur man fick ubuntu's firefox att använda den "riktiga" firefox-ikonen.Konservburk skrev: Jag kan inte alls minnas att gamla versioner hade någon blå glob som ikon,
snarare en röd eld: http://plugindoc.mozdev.org/images/phoenix-large.png.
Ännu tidigare var det den gamla mozilla-ikonen, det röda dinosaurehuvudet.