Var hittar jag dessa sakerna i min dator så jag kan flytta över till min laptop utan att behöva skriva om allt för hand.
Programmet är Kontact.
Contacts
Calendar
To-do
Kontact
Kategoriregler
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Kontact
Senast redigerad av 1 Saunafreak, redigerad totalt 10 gånger.
- Sprak
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
SV: Kontact
Om det är Evolution som du använder som mail- och kalenderprogram så ligger de filerna i mappen ".evolution" i din hemmamapp. Som standard så är alla filer och kataloger som börjar med en punkt dolda, men om man trycker in "Control + H" så kan man se dem.
Lycka till!
(Sedan när du väl flyttar över dem till din laptop så är det bara att ersätta samma mapp i din hemkatalog där, jag gjorde samma sak fast med Firefox för att ha kvar alla nokmrken och sprade lösenord och det fungerade finfint)
Lycka till!
(Sedan när du väl flyttar över dem till din laptop så är det bara att ersätta samma mapp i din hemkatalog där, jag gjorde samma sak fast med Firefox för att ha kvar alla nokmrken och sprade lösenord och det fungerade finfint)