Ta vilken bild ni vill. Förminska bilden så att den blir lagom (stor) liten.
Kolla in Hund med tomtemössan. Går inte att förväxla med någon annan.
Detta är ett förslag. Ni gör som ni vill.

Ja, det är bilden. Har inte fått klart för mej skillnaden mellan avatar och nick. Måste googla om det om ni inte förklarar. Alltså jag tittar först på bilden. Jasså,nu tycker han så, förut sa han så. Sedan ser jag att det inte är samma namn. Inget stort problem men jag blir lurad några sekunder ibland.CryingFreeman skrev: Det var ett tag när fyra-fem personer hade Bob Marley som användarbild, det var lite lurigt att hålla isär dem.
Även Eminem har figurerat för fler än en person på samma gång.
Och jag tror att det är just bilden, och inte snarlika namn, som Turbo vänder sig mot här?
max 80x80 pixlar. (eller var det 85 eller 60?)ZX Spectrum skrev: Jag har aldrig lyckats lägga in en egen bild. Kanske är samma med andra så dom väljer de färdiga bilderna.
jag jobbade i Gimp för att få ordning på någon bild, men det fungerade inte ändå. Är nog mig det är fel påMekaniserad Apelsin skrev:max 80x80 pixlar. (eller var det 85 eller 60?)ZX Spectrum skrev: Jag har aldrig lyckats lägga in en egen bild. Kanske är samma med andra så dom väljer de färdiga bilderna.
Avatar är den lilla bild som man har i sin profil, som i mitt fall är en bild på en hund. Nick är det namn som man kallas för i forumet, i mitt fall vulfgar.turbo skrev: Har inte fått klart för mej skillnaden mellan avatar och nick. Måste googla om det om ni inte förklarar. Alltså jag tittar först på bilden. Jasså,nu tycker han så, förut sa han så. Sedan ser jag att det inte är samma namn. Inget stort problem men jag blir lurad några sekunder ibland.![]()
![]()
Up-North-TripChippen skrev: Är det bara jag som tycker att det är konstigt att det inte dykt upp fler användare med nicks i stil med Ghippen, chibben, Chippenn eller Qi-phn?!?!?![]()
![]()
![]()
blev tvungen att kolla när du sa så... dessa finns faktiskt... tyckte dem var ganska lika...upnorth skrev:Up-North-TripChippen skrev: Är det bara jag som tycker att det är konstigt att det inte dykt upp fler användare med nicks i stil med Ghippen, chibben, Chippenn eller Qi-phn?!?!?![]()
![]()
![]()
upae
Dessa användare är mina närmsta "släktingar", inte alltför krångligt att hålla isär![]()