Vet inte riktigt om det här är rätt avdelning att skriva i men skriver det här ändå...
Det är så att mitt X startar om när det själv vill :S Någon osm vet vad sm är fel?
X startar om
SV: X startar om
Har du kikat i loggen om det står något där? (System / Administration System Log)
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
-
Har löst det problemet nu men minns inte riktigt hur... men u har mitt compiz fusion lagt av ist och mitt trådlösa nätverk också...
Går dom inte att aktivera via hanteraren för propertiära drivrutiner?
-
i hanteraren för propertiära drivrutiner ligger det två drivers o det hjälpte inte att avbocka dom här... och det står att dom är "not in use" fast dom är bockade enabled...Hund skrev: Går dom inte att aktivera via hanteraren för propertiära drivrutiner?
Märkte okcså nu att ljudet slutat fungera...
Dom ska vara föbockad. 
Ljud är jag tyvärr dålig på, men det finns andra här som är mer kunnig på det området.

Ljud är jag tyvärr dålig på, men det finns andra här som är mer kunnig på det området.
-
Okej, men börjar bli riktigt sur på det här för nu fungerar ju inprincip INGENTING!Hund skrev: Dom ska vara föbockad.