Ser intressant ut.

Har en polare som är MCE-nerd som skall konfigurera en Ubox Media-PC så småningom, hade varit kul att kunna erbjuda en Media-PC billigt... Mythbuntu verkar vara en kanonbra grund då jämfört med att hålla på och skapa en egen variant...
Deras första stabila version bygger på 7.10 så dom är väl rätt nya antar jag.. Det kommer säkerligen snyggare utseende senare.upnorth skrev: Jag såg, ser ut som menyn för en 200-kronors DVD-spelare...
Visst kan man göra egna, men det roliga är att man nästan alltid måste göra det också... vore kul om det såg bra ut från början någon gång (ubuntu har faktiskt lyckats med det, och samtidigt vara neutralt) och inte bara fungerade bra.
Nåja, mycket gnäll utan att ha provat![]()
Smaken är som baken delad/bred (beroende på BMI)...upnorth skrev:Jag såg, ser ut som menyn för en 200-kronors DVD-spelare...
Jodå, funktionaliteten finns, det är bara att leta reda på denfarmfield skrev:Smaken är som baken delad/bred (beroende på BMI)...upnorth skrev:Jag såg, ser ut som menyn för en 200-kronors DVD-spelare...![]()