Installera WoW
-
Installera WoW
När jag ska installera mitt WoW och sen byta till andra skivan så säger datorn ifrån att jag inte får ta ut skivan ur datorn eftersom den används av datorn, hur ska jag lösa detta?
- DeepThought
SV: Installera WoW
Om du t.ex. bläddrar bland filerna på skivan i Nautilus, eller har kört cd /media/cdrom i en terminal, så kan systemet tolka det som att du använder skivan. Stäng därför filhanterare, terminaler och annat som visar innehållet på skivan, och avmontera sedan skivan så skall det nog gå vägen!
WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
-
Tack så mycket, men kopierade in alla filer på datorn och installerade sen..
- alatariel
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
vad menar du med "kopierade in alla filerna på datorn"???
hur exakt gjorde du i så fall?
~~~ Kubuntu18.04 ~~~
-
Jag kopierade in filerna från alla wow skivor i en o samma mapp sen efter det tryckte jag på installer.exe och installerade det sen Läste detta i något forum...alatariel skrev: vad menar du med "kopierade in alla filerna på datorn"???
finns ett lättare sätt enligt mig, att ladda hem WoW-updater och tanka hela spelet genom den, om man har snabbt nät dvs.
[img width=80 height=15]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=12678[/img]
Nej nu gjorde jag på samma sätt, kopierade skivorna.
In med skiva #1, drar över alla filerna från den in i en map jag skapat. Sedan tar man TOME filerna från resten av skivorvna. Sedan kör man igång installern och det går med en jädrans fart. TBC funkar på samma sätt.
In med skiva #1, drar över alla filerna från den in i en map jag skapat. Sedan tar man TOME filerna från resten av skivorvna. Sedan kör man igång installern och det går med en jädrans fart. TBC funkar på samma sätt.
[img width=80 height=15]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=12678[/img]