Det saknas en del information
Det saknas en del information
När jag loggar in på Telges sida, för att rapportera elförbrukning, saknas en del knappar om jag kör Swiftfox (eller Firefox) i Ubuntu (7.10). De finns med i Firefox i Windows. Vad har jag missat?
- Bilagor
-
Firefox_windows.pdf
- (296 KiB) Nerladdad 66 gånger
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: Det saknas en del information
Är det samma version av firefox?
Det ligger en ikon i nedre högra hörnet i linux bilden. Det kanske säger vad som är fel?
Du kan starta "errer console" (vet ej vad den heter på svenska) för att se om det är javaskriptfel på sidan.
Det ligger en ikon i nedre högra hörnet i linux bilden. Det kanske säger vad som är fel?
Du kan starta "errer console" (vet ej vad den heter på svenska) för att se om det är javaskriptfel på sidan.
KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Hade du java installerat överhuvudtaget?
LJ
LJ
Hej och tack för att ni engagerar er. Ikonen nere till höger är en add-on (Dowload video). Ja, jag har (efter en del besvär) Java sedan ett tag. Var hittar man "error console" (jag förstår att jag skall söka efter en svensk översättning på programmet)?
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Den ligger under Tools (verktyg) menyn.
KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho