Var är mina engines?
- prafjessor
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Var är mina engines?
Har installerat Murrine, Aurora, m. fl., men de finns inte under System/Inställningar. Inte heller kan man lägga till dem på "Redigera Menyer". Nån som vet vart de kan ha tagit vägen?
SV: Var är mina engines?
Du behöver inte bry dig om det. Installera bara temat om det inte redan är gjort? Sedan är det bara att välja de tema du vill ha.
Eller missförstod jag dig helt nu?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
- prafjessor
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Nja, jag vet inte... alltså, om man kollar på de screens som finns på t.ex. den här sidan (http://www.gnome-look.org/content/show. ... tent=56438) så verkar det finnas någon slags manick där man kan ställa in en massa saker på. Typ. När jag installerade Murrine för några månader sedan så fick den en egen plats i menyn där man kunde starta igång den och sedan mixtra med utseendet på de teman man installerade... Tänkte att det skulle finnas något liknande på andra "engines" som man installerade?Hund skrev: Du behöver inte bry dig om det. Installera bara temat om det inte redan är gjort? Sedan är det bara att välja de tema du vill ha.
The Widget Factory förhandsgranskar bara teman väldigt enkelt, smidigt verktyg om man skapar teman.
Ang Murrine programmet, så är det just ett program och ingen temamotor.
Ang Murrine programmet, så är det just ett program och ingen temamotor.

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!