Komma ihåg min nyckel?

Nätverkskort (även trådlösa), modem och bredbandsmodem
Maxim
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Komma ihåg min nyckel?

Inlägg av Maxim »

Hej har läst och letat efter hur jag ska göra så min nätverksnyckel inte glöms bort.
ex jag hittar mitt nätverk i den trådlösa biten i nätverkshantering men efter jag har matat in mitt lösenord så kommer inte den ihåg den efter en tex reboot. har läst att man måste installera något mer för att den ska komma ihåg lösenordet. men hittar inte det just nu :/ vet någon?
Användarvisningsbild
Mekaniserad Apelsin
Hedersmedlem
Kontakt:

SV: Komma ihåg min nyckel?

Inlägg av Mekaniserad Apelsin »

Maxim skrev: Hej har läst och letat efter hur jag ska göra så min nätverksnyckel inte glöms bort.
ex jag hittar mitt nätverk i den trådlösa biten i nätverkshantering men efter jag har matat in mitt lösenord så kommer inte den ihåg den efter en tex reboot. har läst att man måste installera något mer för att den ska komma ihåg lösenordet. men hittar inte det just nu :/ vet någon?
Om du startar lägg till/ta bort och där söker på "nycklar" eller "keys" så får du fram "nyckelringshanterare". Fast den ska vara en del av ubuntu-desktop, har du tagit bort det eller använder du kubuntu?
More Mekaniserad at http://blippe.se.
Maxim
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

SV: Komma ihåg min nyckel?

Inlägg av Maxim »

[/quote]

Om du startar lägg till/ta bort och där söker på "nycklar" eller "keys" så får du fram "nyckelringshanterare". Fast den ska vara en del av ubuntu-desktop, har du tagit bort det eller använder du kubuntu?
[/quote]

Hej jag ska fixa till det med lägg till program lösenord och krypteringsnycklar
Skriv svar

Återgå till "Internet"