Tja.
Jag har en mp3man mp4 player 2gb, flashdrive och tänkte föra över lite musik till den. Filsystemet är vfat (fat32). Ubuntu hade inga problem med att montera disken och inga rättighetsproblem heller.
Problemet ligger i att jag för över musiken som vanligt (In i mappar enligt genre). Jag avmonterade volymen efter kopieringen var färdig och startade spelaren, gick in i musik. Men icke. Spelaren skriker bara EMPTY DISK! även spelarens memory usage funktion registrerar inte låtarna utan visar att minnet är tomt. Jag har kopierat genom Amarok och genom att gå in i min mp3 mapp och välja kopiera. Men det funkar inte...och jag som älskar att ha musik på jobbet...
mp3 spelaren hittar inte musiken
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: mp3 spelaren hittar inte musiken
Prova att göra skriva sync i en terminal innan du avmonterar spelaren. Det är något skumt med vissa usb-device och linux. Min gamla sony telefon kunde det ta 10 minuter att synca innan avmontering. Skippade jag det kom inte en enda fil över.
KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome