Vad blev fel? Jag prövade ta bort -quiet och -splash på init command options och fick se all viktig (!) information och se vad som händer, men det står inget fel där :/
Än en gång: Vad är fel och hur fixar jag det?
Jag har gjort det men jag hamnar i den där shellen igen när jag gör det :/ Jag prövade bränna om en omnerladdad ISO-fil, men samma grej igen...upnorth skrev: Det kanske var något fel på skivan?
Du har möjlighet att testa den innan du sätter igång installationen, finns ett alternativ i huvudmenyn för det![]()
Jag har just ominstallerat mitt system baserat på AMD 64 och jag sabbade 2 skivor i rad först.archaos90 skrev:Jag har gjort det men jag hamnar i den där shellen igen när jag gör det :/ Jag prövade bränna om en omnerladdad ISO-fil, men samma grej igen...upnorth skrev: Det kanske var något fel på skivan?
Du har möjlighet att testa den innan du sätter igång installationen, finns ett alternativ i huvudmenyn för det![]()
Kan du förklara hur man lyckas man sabba 2 skivor i rad? Jag förstår inte äns hur man lyckas förstöra en om man inte gör det med vilja.upnorth skrev: Jag har just ominstallerat mitt system baserat på AMD 64 och jag sabbade 2 skivor i rad först.
Prova alternate skivan istället, den fungerade för mig![]()
Tack tackLittle John skrev: Hej och välkommen hos oss, archaos90!![]()
![]()
Skivan måste brännas i max hastighet x2 eller x4.
Kan du berätta lite om din dator ? Hårdvarumässigt?
Hälsningar
Little John
Ja du, jag laddade ner samma iso 2 ggr, kanske var därför.Bimpi skrev:Kan du förklara hur man lyckas man sabba 2 skivor i rad? Jag förstår inte äns hur man lyckas förstöra en om man inte gör det med vilja.upnorth skrev: Jag har just ominstallerat mitt system baserat på AMD 64 och jag sabbade 2 skivor i rad först.
Jahaa, nu är jag med! Om man läser om vad du skrev först så borde man ju ha förstått det direkt... Jag fick för mig att det handllade om nån fysisk skada som t.ex. att du repade dom.upnorth skrev:Ja du, jag laddade ner samma iso 2 ggr, kanske var därför.Bimpi skrev:Kan du förklara hur man lyckas man sabba 2 skivor i rad? Jag förstår inte äns hur man lyckas förstöra en om man inte gör det med vilja.upnorth skrev: Jag har just ominstallerat mitt system baserat på AMD 64 och jag sabbade 2 skivor i rad först.
Tja, säg inte för mycket![]()
har du testat den?Prova alternate skivan istället, den fungerade för mig Leende (smiley)
Skulle någon kunna skriva en howto om det, jag har ingen aning om vad det där är en gång?koldrakan skrev: har du kollat md5-summan på ison?
Upnorth:upnorth skrev: Skulle någon kunna skriva en howto om det, jag har ingen aning om vad det där är en gång?![]()
http://ubuntu-se.org/smf/index.php/topic,19519.0.htmlupnorth skrev:Skulle någon kunna skriva en howto om det, jag har ingen aning om vad det där är en gång?koldrakan skrev: har du kollat md5-summan på ison?![]()