..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
köpte 2 filmer. på pirate bay fanns britney spears nya... synd att inblandat måste säga något i slutet av låten, annars låter de bra som fanken.. .... kunde inte hiten vara tyst me annat me hon bara å rytm...
Senast redigerad av 1 to wonder, redigerad totalt 8 gånger.
Jag har tyvärr missat tennisen. En infliktning om att jag faktiskt inte tycker direkt illa om musikstilen, jag är lite fast i kylie och gwen stefani. Britney Jean Spears har dock aldrig lyckats fånga mitt intresse.
Jag gillar B.Spears, jag menar, det är ju inte precis som att hon rusar in i hårsalonger och rakar av sig allt sitt hår, blottar sig, tar stora mängder droger eller tappar små bebisar i backen, eller hur?
Recordable skrev:
Jag gillar B.Spears, jag menar, det är ju inte precis som att hon rusar in i hårsalonger och rakar av sig allt sitt hår, blottar sig, tar stora mängder droger eller tappar små bebisar i backen, eller hur?
Äh, om hon inte varit brud så skulle ingen ha brytt sig...
Mekaniserad Apelsin skrev:
Äh, om hon inte varit brud så skulle ingen ha brytt sig...
Tjaaa....säg inte det.....hade en karl utan underkläder klivit ur en bil och blivit fotograferad, då hade nog undertecknad varit en liten smula nyfiken iallafall.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018