..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
malmö här, och då blir det givetvis MIF Redhawks. hoppas bara att de tar sig upp till nästa säsong. annars så har ett allsvenskt lag sveriges modernaste arena 2009!
3-1 till Skellefteå. Kom ihåg vars du läste det först
Har för övrigt besökt Cloetta Center. Fruktansvärt fin arena, enda nackdelen skulle väl vara att det är två våningar. Blir svårare att få bra tryck i arenan då.
ThinLizzy skrev:
malmö här, och då blir det givetvis MIF Redhawks. hoppas bara att de tar sig upp till nästa säsong. annars så har ett allsvenskt lag sveriges modernaste arena 2009!
Södertäljes tråkhockey ger jag inte mycket för. Blir alltid typ 3 mål allt som allt i matcherna mot SSK och det värsta är att Skellefteå aldrig verkar komma på hur man knäcker dom.
Djugården i mitt hjärta Kul att de spelare bättre nu än förra säsongen.
Men då jag nu bor i Luleå följde jag mkt Lulä hockey förra säsongen och sanningen och säga är Luleå såsom man trodde att Arsenal skulle bli när Ljungan och Henry drog: "totalt värdelösa". Skillnaden är markant då Arsenal vände och nu spelar underbar fotboll. Därför följer jag med mer intresse Skelleftä, inte såå långt härifrån Kanske har och göra med att min sporttokiga polare/"bisittare vid mather" kommer därifrån men de spelar mkt mer intressant hockey! Ska bli kul att se bortamatchen mot Linköping här snart. Trist att AIK på pappret inte kan spela fin hockey på bortais. Hoppet säger att de vänder på steken men hjärnan säg nja....4-1 till Linköping skulle jag tro.
Senast redigerad av 1 pixelmaster, redigerad totalt 5 gånger.
såg matchen. visste med säkerhet innan att ett AIK kommer inte satsa sista matchen innan uppehåll. linköping vet med sig en bra avslutning. lite flax att få första målet bakåt för AIK efter bara 38 sek. därifrån var det en del hawaiihockey men tyckte att båda lagen hade vassa chanser och jag hade gärna sett en reducering tidigare. men AIK spelade lite utav bakishockey igår.kanske var lite för slitna efter lördagens hemma match. i 3:e perioden blev det mycket spel mot ett mål. ett sisådär rätttvist resultat men som inte speglar matchbilden. då jag trodde 4-1 till linköping så trodde jag de skulle vara mer bestämda i avsluten men hadelöv hade en stor match.AIK får tacka honom.