Hur blir jag av med ljudet?

Vi borde lägga upp alla dom på nätet...Broder Tuck skrev:
Det är ljuvligt att vi är så olika,
och vad uppstartstonen anbelangar instämmer jag i:
Drömmer mig ner till en varm solig kväll i Afrika varje gång jag hör det, önskar det vore längre
Dessvärre för mig har allt mitt ljud kommit att försvinna. Fattar nada om varför.
Men ang uppstartsljudet så har jag sparat det som kom med 6.06, tror jag det var.
Exotiskt, läckert . . . . joah . .
I sinom tid hoppas jag på att få tillbaks ljudet i datorn och då åker just den gamla tonen in igen.
För att vara riktigt säkra på vad vi vill här, det du beskriver är hur man sätter igång eller tar bort ljudet för attdatorn är redo att loggas in på, om det är ljudet som hörs när man har skrivit in namn och lösenord så kommer man åt det via system - inställningar - ljudnire skrev: I System -> Administration -> Inloggningsfönser har jag valt bort ljudet för inloggning men ljudet fortsätter att spelas ändå. Jag har provat att både kryssa ur kryssrutan och låta den vara ikryssad men inte ha något ljud valt. Klickar jag på Spela-knappen bredvid spelas inget.
Ja, vi är olikaoch vad uppstartstonen anbelangar instämmer jag i:
Drömmer mig ner till en varm solig kväll i Afrika varje gång jag hör det, önskar det vore längre