...annars är det apsnyggt..vilket nr på hjalmar brantingsgatan var det?upnorth skrev:Större huvudmeny!farmfield skrev:Hehe, nånsin känt att ni tagit på er lite för mkt på en gång?upnorth skrev: farmfield: Släng upp nån information nu då!
http://www.farmfield.se/ubox
Så nu får jag förhoppningsvis upp "bottenplattan på <a class="postlink" href="http://www.ubox.se">http://www.ubox.se</a> ikväll och sen kommer innehållet också...![]()
Även den uppe till höger på ubuntu-se.org är alldeles för diskret!![]()
Ubox web
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
SV: Ubox web
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
2 dagar kvar och fortfarande inget innehåll på sidan!farmfield skrev: Så nu får jag förhoppningsvis upp "bottenplattan på <a class="postlink" href="http://www.ubox.se">http://www.ubox.se</a> ikväll och sen kommer innehållet också...
Idéer räknas inte förrän du genomför dem.
- Thomas
vi väntar med späning på det 

- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Inget mys för mig, hehe...SakJur skrev:Mys!

>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
OT: Farmfield: Kollade du dina PM?farmfield skrev:Inget mys för mig, hehe...SakJur skrev:Mys!Men alltihop är igång natten till torsdag - för det MÅSTE vara det...
![]()
LJ
Sidan är riktigt snygg!:) Verkar vara bra produkter med:)
Proccesor: Amd Dual Core 4600+ 2,4 ghz
Grafikkort: Geforce 6600 (någonting)
Minne: 2*1024 mb
LJudkort: Creative Auidgy
Bildskärm: iiyama ProLite E1900S
Kul att se att det är uppe och rullar! Hoppas det går bra för dig. 

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Snygg sida! Hoppas allt funkar för dig farmfield. Lycka till! 
Kommer du att hålla till på Backaplan?

Kommer du att hålla till på Backaplan?
känn dig själv!
-
- Global Moderator
Sidan är snygg men totalt förkastligt att använda bilder för att bygga upp sidan.
Varför det?HakanS skrev: Sidan är snygg men totalt förkastligt att använda bilder för att bygga upp sidan.
LJ
Tror HakanS syftar på att i nätbutiker som komplett.se måste man vara effektivare, Ubux.se lär iofs inte ha ett så stort sortiment så det kan nog fungera ändå...Little John skrev:Varför det?HakanS skrev: Sidan är snygg men totalt förkastligt att använda bilder för att bygga upp sidan.
LJ
-
- Global Moderator
För att man inte kan se sidan med webläsaren Lynx. Webläsare som visar blindskrift eller läser upp sidan visar en tom sida.Little John skrev:Varför det?HakanS skrev: Sidan är snygg men totalt förkastligt att använda bilder för att bygga upp sidan.
LJ
Synsvaga kan inte få större text.
Ahaa... du får väl skicka ett PM till farmfieldHakanS skrev:För att man inte kan se sidan med webläsaren Lynx. Webläsare som visar blindskrift eller läser upp sidan visar en tom sida.Little John skrev:Varför det?HakanS skrev: Sidan är snygg men totalt förkastligt att använda bilder för att bygga upp sidan.
LJ

Jag har skickat ett par tips själv

Senast redigerad av 1 upnorth, redigerad totalt 1 gånger.
Kanske lite för mycket begärt i detta skede.
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Har inte den minsta lilla användning av en dator till men man blir ju lite sugen på att skaffa en dator i alla fall 

Det hålle rjag med om, kan vara rätt störande att man inte kan få större det. Ibland kan jag få för mig att sätta mig lite längre ifrån skärmen när jag surfar och då brukar jag ta upp typsnittet men det lär ju inte funka på Ubox:/HakanS skrev:För att man inte kan se sidan med webläsaren Lynx. Webläsare som visar blindskrift eller läser upp sidan visar en tom sida.Little John skrev:Varför det?HakanS skrev: Sidan är snygg men totalt förkastligt att använda bilder för att bygga upp sidan.
LJ
Proccesor: Amd Dual Core 4600+ 2,4 ghz
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Helt rätt Håkan, problemet är att jag vill hålla nere kostnaderna genom att göra sidan själv - och jag suger på web-biten...HakanS skrev:För att man inte kan se sidan med webläsaren Lynx. Webläsare som visar blindskrift eller läser upp sidan visar en tom sida.Little John skrev:Varför det?HakanS skrev: Sidan är snygg men totalt förkastligt att använda bilder för att bygga upp sidan.
LJ
Synsvaga kan inte få större text.*

Jag håller ju på med ett större databasdrivet system (utan koppling till Ubox) och när produktionen påbörjas på det så får den byrån (eller vem/vilka det nu blir som håller i den programmeringen) ta tag i Ubox.se i samma veva - bl.a. med kundvagn & kort/bankbetalning o.s.v... Just nu är dock det viktigaste att få upp produkterna, priser & erbjudanden...

* Samma problem med Flash. Jag ville dock, bl.a. pga av kommentarer här, hålla mig ifrån Flash - annars är flash nåt jag kan, hehe... /JG
Senast redigerad av 1 farmfield, redigerad totalt 1 gånger.
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
he he, jag får väl lukta mig fram till din butik...det står ju ingen adress..