Betaabstinens

Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Användarvisningsbild
HellRat

Betaabstinens

Inlägg av HellRat »

Så fort GG släpptes fick jag uppdateringsabstinens... Nån som vet när Hardy Herons pre-releaser kommer? =)
Max 350; tecken återstår: 321
Emil.s
Kontakt:

SV: Betaabstinens

Inlägg av Emil.s »

Ändra bara till "Hardy" i sources.list så ska du se att det händer grejer. ;)

Dröjer väl dock innan det händer något "på riktigt". Dock så var ju UDS igår, så nu bör det väl bara vara att köra på för utvecklarna. :)
Men håll koll här så ser du vad som är på gång:
https://blueprints.launchpad.net/ubuntu ... s?show=all
Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
Användarvisningsbild
Ulsak
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Ulsak »

HellRat skrev: Så fort GG släpptes fick jag uppdateringsabstinens... Nån som vet när Hardy Herons pre-releaser kommer? =)
You're one sick puppy.. ;D
Användarvisningsbild
HellRat

Inlägg av HellRat »

TACK!  ::)
Max 350; tecken återstår: 321
Användarvisningsbild
Ulsak
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Ulsak »

det skall finnas en sida i nåt av ubuntus developmentsidor där det finns projektkalender som redovisar historik och kanske även framåt..
eftersom jag är en sick puppy själv så håller jag mig borta så jag hinner jobba lite med det som funkar ...ett tag i all fall :P
arune

Inlägg av arune »

Själv har jag inte betatestat något tidigare, men nu när jag har Ubuntu på laptopen så finns det mer utrymme att experimentera. Jag vill inte köra test på min arbetsdator eftersom den är lite mer special samt helst ska fungera, jag har inte ens kört in Gutsy på den.

Däremot så följer jag utvecklingen, läser på vad som är på gång osv. Det är mycket skoj att kunna följa utvecklingen på så här nära håll.
Skriv svar

Återgå till "Experimentverkstad"