Varför 7.10?
SV: Varför 7.10?
Alltså min kompis morsas syster har massor av problem med Gutsy. Och likaså min brors kompis syster. T.ex. stryps det trådlösa nätverket i hastighet. Det har de förresten gemensamt med sådär ett hundratal personer som gjort inlägg på andra supportsiter.
O heliga Ubuntu Gutsy, måtte alla kätterska baktalare drabbas av min fasters brorsons svågers heliga vrede. Låt oss utropa ett heligt krig, en jihad, mot alla baktalare!!!
Ha mage att påstå att det finns fel i ubuntu (mutter, mutter...)
O heliga Ubuntu Gutsy, måtte alla kätterska baktalare drabbas av min fasters brorsons svågers heliga vrede. Låt oss utropa ett heligt krig, en jihad, mot alla baktalare!!!
Ha mage att påstå att det finns fel i ubuntu (mutter, mutter...)
De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man begick när man inte hade tillfälle.
Jag har 2 datorer. En PIII som har edgy eft, och en bärbar med dualboot winxp och sedan 2 dagar, gutsy. Och jag måste ju säga att jag blev imponerad! Både vänteläge och viloläge fungerar.
Men på den stabila PIII får nog edgy vara kvar... tror jag... kanske... men kanske...
Kräver gutsy mer prestanda av datorn eller det är samma?
edit: stavfel
Men på den stabila PIII får nog edgy vara kvar... tror jag... kanske... men kanske...
Kräver gutsy mer prestanda av datorn eller det är samma?
edit: stavfel
Senast redigerad av 1 axel112, redigerad totalt 1 gånger.
Jag har kört dapper-edgy-feisty-gutsy på samma burk och jag skulle säga att gutsy flyter på bäst.
Max 350; tecken återstår: 321
I knew it! Där sprack lugnet framför edgy...HellRat skrev: Jag har kört dapper-edgy-feisty-gutsy på samma burk och jag skulle säga att gutsy flyter på bäst.

Var laddar jag ner de olika versionerna av Ubuntu?
Här är det julafton http://releases.ubuntu.com/7.10/.Kerb skrev: Var laddar jag ner de olika versionerna av Ubuntu?
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
Du får mkt frächare förråd i gutsy. Många lbis är uppdaterade, och många paket har en senare version. Vilket gör det lättare att få in nya program utan att behöva jaga beroenden och kompilera från nätet. Sen har de självklart sollat bort många buggar i feisty.
Abusus non tollit usum
Och många buggar har kommit till...
De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man begick när man inte hade tillfälle.
Inte nödvändigtvis. Det är väldigt olika. Jag själv har aldrig råkat ut för en bugg med Ubuntu *peppar peppar ta i trä*
Fast ett par buggar har man haft, men dessa har berott på en tredje part.

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!