http://linuxworld.idg.se/2.1014/1.127544
Bristerna är så små och det kan nästan anses som petigt att man tar upp det. Men jag tycker det är ett gott tecken om dom problem som finns generelt är så här små.

Men de inställningarna är väl redan inlagda i xorg.conf. Eller är dessa borttagna i 7.10?Du kan inte få igång din Wacom-platta utan att gå in och hacka i xorg.conf. Du har inte heller något grafiskt gränssnitt för att göra dina Wacom-inställningar utan du är förpassad till prompten.
Nu är inte min xorg.conf i orginalutförande men jag minns att i 7.04 så var den delen bortkommenterad, jag antar det är detta som menas? Om det nu ser likadant ut för 7.10.BrigTSD skrev:Men de inställningarna är väl redan inlagda i xorg.conf. Eller är dessa borttagna i 7.10?Du kan inte få igång din Wacom-platta utan att gå in och hacka i xorg.conf. Du har inte heller något grafiskt gränssnitt för att göra dina Wacom-inställningar utan du är förpassad till prompten.
I min xorg.conf är inte wacom bortkommenterad. Det kanske inte kommenteras bort vid en laptop-installation ifall det skulle råka vara en tablet. Jag antar att man vill ha wacom aktivt då.Nu är inte min xorg.conf i orginalutförande men jag minns att i 7.04 så var den delen bortkommenterad, jag antar det är detta som menas? Om det nu ser likadant ut för 7.10.
Micro$ofts dödsdomBara en liten fråga. Vad är det som ska komma i 8.04