Tjena!
Nu är det dax för mig att lämna windows.
Jag har precis hittat ett ämne här hur man får igång sin Telia Huawei E220 3G sticka på unbutnu, helt underbart!
det enda jag inte kommer att få igång är ju dock min webcamera, men den kan jag nog vara utan ett tag iallafall!
hem direkt efter jobbet och börja installera Fiesty Fawn, äntligen!
Skålar med kaffekoppen och tackar!
Nu är det dax....
SV: Nu är det dax....
Lycka till 

blogg @ Gargamel.NU
-
Koolt! Berätta för alla hur det gick när du är klarMkA skrev: Tjena!
Nu är det dax för mig att lämna windows.
Jag har precis hittat ett ämne här hur man får igång sin Telia Huawei E220 3G sticka på unbutnu, helt underbart!
det enda jag inte kommer att få igång är ju dock min webcamera, men den kan jag nog vara utan ett tag iallafall!
hem direkt efter jobbet och börja installera Fiesty Fawn, äntligen!
Skålar med kaffekoppen och tackar!

Gick kanske åt skogen, har inte kommit tillbaka sen dess 

det gick åt skogen, typ inget funkade på min bärbara, men fick upp ögonen igen nu när jag köpte en stationär dator och har lite bättre förutsättningar 
Dock är min fundering om program som t.ex World of Warcraft funkar i linux eller om man är helt körd... ska kolla lite, annars kanske det är någon som vet som kan svara direkt på det?
hur är det t.ex med Counter-Strike, Day of Defeat, World of warcraft, Civilization 4 osv.. ? funkar dessa under ubuntu elle rkan man lösa det på annat sätt?

Dock är min fundering om program som t.ex World of Warcraft funkar i linux eller om man är helt körd... ska kolla lite, annars kanske det är någon som vet som kan svara direkt på det?

hur är det t.ex med Counter-Strike, Day of Defeat, World of warcraft, Civilization 4 osv.. ? funkar dessa under ubuntu elle rkan man lösa det på annat sätt?
- Mekaniserad Apelsin
- Hedersmedlem
- Kontakt:
More Mekaniserad at http://blippe.se.
World of Warcraft kan jag intyga är ett av de lättaste windowsspelen att få igång i Linux. Finns väldigt detaljerade instruktioner, och det funkar så vitt jag kunde märka helt utan buggar. Tydligen gör Blizzard vissa ansträngningar för att det ska funka i WINE.
Civ 4 har får jag också igång. Lite klurigare, och enstaka småbuggar, men det funkar.
CS, DOD sägs funka, har dock ingen koll på det själv.
Civ 4 har får jag också igång. Lite klurigare, och enstaka småbuggar, men det funkar.
CS, DOD sägs funka, har dock ingen koll på det själv.