Snart slut på tålamod... Nu vill jag ominstallera.
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
-
Snart slut på tålamod... Nu vill jag ominstallera.
Efter några dagars icke dataanvändande skulle jag slå på min dator för att göra klart så att iaf nästan allt skulle fungera i linux men icke då ville inte KDE starta så nu vill jag börja från början hur ominstallerar jag?? Har skivan i och har bootordningen ställd på cd-rom som första i bios men kommer ändå till grub såå hur gör jag??
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: Snart slut på tålamod... Nu vill jag ominstallera.
Har du installerat med den skivan förut? Om inte så kolla att du har bränt iso-filen på rätt sätt.
Jag brände ut nya versionen av Ubuntu igår och brände därmed i 4x för att det inte skulle bli några fel på skivan.
Jag brände ut nya versionen av Ubuntu igår och brände därmed i 4x för att det inte skulle bli några fel på skivan.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
-
samma skiva som jag installera med första gången... såå det var inga problem
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
Felsök är rätt enkelt. försök boota från en annan skiva. Funkar det var de bara skivan, funkar det inte är de cd-läsaren. 
Tveka inte att hojta till om du behöver hjälp med installationen. Finns säkerligen även några faddrar med god kunskap om KDE om det uppstår problem.

Tveka inte att hojta till om du behöver hjälp med installationen. Finns säkerligen även några faddrar med god kunskap om KDE om det uppstår problem.
Abusus non tollit usum