windows vista - säkerhetsrisk
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
Abusus non tollit usum
En konkurent som är sur och köper en helsida? Jag tror inte Vista blir värre än XP i alla fall så därför är jag possitiv till Vista.
lyckat att du numera kan göra vad du vill när du hackat dig in i en vista burk, i XP fanns det inte så mycket att göra 
nu har man ju ett powershell och leka i.

nu har man ju ett powershell och leka i.
- n4h0j
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
zero gravity: Sammanfatta i fortsättningen gärna vad länken innehåller, om man kanske inte ens behöver gå in på den för att förstå sammanhanget? Med mera... 

[Jag minns när vi firade 100 registrerade medlemmar...]
Jag kommer ihåg när jag satt med windows 3.11 och hur hela världen öppnade sig med mitt 54 Bauds V2 modem (eller vad f-n det nu hette). Hur alla roade sig med att sänka varandras burkar med malformed ping. SOD-skärmar. DOS replacement som hette 4DOS som man tyckte var ashäftigt. Och nu är det 2006 och ingenting har ändrats.
Förutom att källarprojektet Linux har nått ut till en bred allmänhet och - i skepnad av Ubuntu - äntligen utgör ett alternativ till Windows.
Förutom att källarprojektet Linux har nått ut till en bred allmänhet och - i skepnad av Ubuntu - äntligen utgör ett alternativ till Windows.
[quote="marwal"]Jag kommer ihåg när jag satt med windows 3.11 och hur hela världen öppnade sig med mitt 54 Bauds V2 modem (eller vad f-n det nu hette). Hur alla roade sig med att sänka varandras burkar med malformed ping. SOD-skärmar. DOS replacement som hette 4DOS som man tyckte var ashäftigt. Och nu är det 2006 och ingenting har ändrats.
Förutom att källarprojektet Linux har nått ut till en bred allmänhet och - i skepnad av Ubuntu - äntligen utgör ett alternativ till Windows.[/quote]
Utanför ämnet: 4DOS var trevligt, ännu trevligare var det att sitta och spendera hela sin fritid på olika brädor
Näh, livet går vidare, vissa älskar Windows, Linux, OSX och t.ex. *BSD. Jag sitter med ett ben överallt.
Förutom att källarprojektet Linux har nått ut till en bred allmänhet och - i skepnad av Ubuntu - äntligen utgör ett alternativ till Windows.[/quote]
Utanför ämnet: 4DOS var trevligt, ännu trevligare var det att sitta och spendera hela sin fritid på olika brädor

Näh, livet går vidare, vissa älskar Windows, Linux, OSX och t.ex. *BSD. Jag sitter med ett ben överallt.
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
[quote="nahoj"]zero gravity: Sammanfatta i fortsättningen gärna vad länken innehåller, om man kanske inte ens behöver gå in på den för att förstå sammanhanget? Med mera...
[/quote]
Uppfattat

Uppfattat
Abusus non tollit usum
- XeonMasta
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Jag kommer nog testa de nya hos nån kompis som vägrar gå över till linux. och är det dåligt så komemr jag nog bara skratta. men om det skulle bli bra så kommer jag kanske inskaffa nån burk med vista som man kan leka med.
microsoft satsar lite för mycket här och där enligt mig. tvspel och dator och mp3. och även en massa annat. Skulle dom satsa allt på en front så skulle dom kunna vinna lite mer. nu skapar dom bara mer och mer fiender. Men utan konkurans så kan ju inte en produkt bli bättre så det är bra kanske.
microsoft satsar lite för mycket här och där enligt mig. tvspel och dator och mp3. och även en massa annat. Skulle dom satsa allt på en front så skulle dom kunna vinna lite mer. nu skapar dom bara mer och mer fiender. Men utan konkurans så kan ju inte en produkt bli bättre så det är bra kanske.
â€Abake babonani bayophine babonani phutiâ€
â€those of us who have truly seen each other will surely see each other againâ€
â€those of us who have truly seen each other will surely see each other againâ€