Gutsyparty i västsverige?
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Gutsyparty i västsverige?
Är det någon som är intresserad av ett Gutsyparty i västsverige, nånstans i närområdet kring Göteborg?
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

SV: Gutsyparty i västsverige?
Jag är på
they may take our code, but they'll never take... OUR FREEDOM!
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Toppen :-)
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- Sprak
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Låter skoj 

- vulfgar
- ung forumnörd
Kom gärna med idéer om tid och plats. Jag är själv helt olämplig att hålla i detta, är nästan aldrig ute nu för tiden, så om någon känner för att organisera det hela så säg till. 

Spånar...
Var:
Stad? Antar att Göteborg är lämpligast då de flesta bor där eller har bra kommunikationer dit.
Plats? Centralt fik? Beror ju på vad vi vill göra iofs. Är det en "installfest" vi vill ha så är fik inte så lämpliga etc.
När:
Dag: Releasedagen (torsdag 18:onde, right) eller helgen efter (lördag 20 alt. söndag 21). Releasedagen känns ju mer "magiskt" men det kanske kan vara lämpligare med helgen om vi skall göra något tekniskt (installfest eller dela skivor whatnot, kan vara bra om folk har haft tid på sig att bränna ut några skivor).
Vad: Vad skall vi göra? Käka något och snacka och sedan hem? Installfest? Kampanja?
Var:
Stad? Antar att Göteborg är lämpligast då de flesta bor där eller har bra kommunikationer dit.
Plats? Centralt fik? Beror ju på vad vi vill göra iofs. Är det en "installfest" vi vill ha så är fik inte så lämpliga etc.
När:
Dag: Releasedagen (torsdag 18:onde, right) eller helgen efter (lördag 20 alt. söndag 21). Releasedagen känns ju mer "magiskt" men det kanske kan vara lämpligare med helgen om vi skall göra något tekniskt (installfest eller dela skivor whatnot, kan vara bra om folk har haft tid på sig att bränna ut några skivor).
Vad: Vad skall vi göra? Käka något och snacka och sedan hem? Installfest? Kampanja?
- vulfgar
- ung forumnörd
För min del är jag öppen för det mesta, men jag vill inte vara borta från familjen på lördag kväll. Fredag kan vara ok och tosdag den 18 ska också funka bra. Vilken typ av arrangemang spelar inte mej nån roll heller, men innan vi bestämmer lokal kanske vi ska veta om vi har några som är yngre än 18 år som ska va med, förmodar att det begränsar urvalet lite och alla som vill måste ju kunna få va med. För min del vill jag helst var nånstans där man kan samtala utan att behöva skrika. 
Göteborg blir väl förmodligen lämpligast, men vi kanske ska va öppna för lite olika förslag.
Jag kan fö bränna några CD om det skulle behövas.

Göteborg blir väl förmodligen lämpligast, men vi kanske ska va öppna för lite olika förslag.
Jag kan fö bränna några CD om det skulle behövas.

Hej!
Jag skulle vilja vara med :-) , men, jag jobbar den helgen.
(06:00 på fredag skall jag infinna mig)
Går det inte att ordna 26-27 helgen?
Och ett tips på lokal: Delirium
Nu blir det kanske lite dumt med tanke på att ALLA är välkomna oavsett ålder.
Dom har ett "eget" rum också, om det är ledigt, så man kan vara lite mer "privat".
Mvh.
Bengt
Jag skulle vilja vara med :-) , men, jag jobbar den helgen.
(06:00 på fredag skall jag infinna mig)
Går det inte att ordna 26-27 helgen?
Och ett tips på lokal: Delirium
Nu blir det kanske lite dumt med tanke på att ALLA är välkomna oavsett ålder.
Dom har ett "eget" rum också, om det är ledigt, så man kan vara lite mer "privat".
Mvh.
Bengt
Eller Onsdag den 17:e?
Jag kan boka/fixa så att vi kan få ett rum på Delirium :-)
Mvh
Bengt
Jag kan boka/fixa så att vi kan få ett rum på Delirium :-)
Mvh
Bengt
- vulfgar
- ung forumnörd
*bump*

- ZX Spectrum
Om vi bara bestämmer ett datum och tid så har man lite mer att gå på. Har spelningar emellanåt och därför i behov av att veta detta.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- vulfgar
- ung forumnörd
Gutsy ska ju släppas den 18 oktober. Det är en torsdag. Jag tycker att man tar det antingen på torsdag 18 eller dan efter, fredag 19. Det finns nog ingen dag då alla kan, men förhoppningsvis kan vi ha fler träffar sedan, precis som Stockholms-gänget. (Vi ska väl inte låta 08-orna slå oss, va?
)
En ska vi måste tänka på är ju åldern, även dom som är yngre än 18 år måste få vara med. kanske också att prisnivån inte får vara för hög om det är några som studerar och/eller arbetslösa.
Edit: rättade datumet//voff

En ska vi måste tänka på är ju åldern, även dom som är yngre än 18 år måste få vara med. kanske också att prisnivån inte får vara för hög om det är några som studerar och/eller arbetslösa.
Edit: rättade datumet//voff
Senast redigerad av 1 vulfgar, redigerad totalt 30 gånger.

- ZX Spectrum
Båda dom datumen passar mig bra.vulfgar skrev: Gutsy ska ju släppas den 28 oktober. Det är en torsdag. Jag tycker att man tar det antingen på torsdag 18 eller dan efter, fredag 19. Det finns nog ingen dag då alla kan, men förhoppningsvis kan vi ha fler träffar sedan, precis som Stockholms-gänget. (Vi ska väl inte låta 08-orna slå oss, va?)
Hedens korvkiosk?vulfgar skrev: En ska vi måste tänka på är ju åldern, även dom som är yngre än 18 år måste få vara med. kanske också att prisnivån inte får vara för hög om det är några som studerar och/eller arbetslösa.

- vulfgar
- ung forumnörd
Hahaha, sitta och häcka i bilar sen då?ZX Spectrum skrev:
Hedens korvkiosk?![]()

Vill bara uppmärksamma alla på att detta är ett typo, 18 oktober ska det vara, som mycket riktigt är en torsdag.vulfgar skrev: Gutsy ska ju släppas den 28 oktober.
E du go eller?Vi ska väl inte låta 08-orna slå oss, va?

Vänta bara!!!Vi ska väl inte låta 08-orna slå oss, va?
LJ

- vulfgar
- ung forumnörd
Ajdå, ett frycktel!lokpest skrev:Vill bara uppmärksamma alla på att detta är ett typo, 18 oktober ska det vara, som mycket riktigt är en torsdag.vulfgar skrev: Gutsy ska ju släppas den 28 oktober.
E du go eller?Vi ska väl inte låta 08-orna slå oss, va?![]()

Gött mos!

Självklart att det skall vara party den 18:e eller 19:e.
Annars skulle det vara som att fira att LSK går upp i allsvenskan den 19:e när dom igentligen gjorde det den 13:e
Fast jag kan mest den 18:e, men inte till så sent.
Plats? någon?, eller skall jag kolla/fixa rum på Delirium?
Annars skulle det vara som att fira att LSK går upp i allsvenskan den 19:e när dom igentligen gjorde det den 13:e

Fast jag kan mest den 18:e, men inte till så sent.
Kolla du...bax skrev: Fast jag kan mest den 18:e, men inte till så sent.
För mig passar 18:e oxå bättre (å så är det ju mer högtidlig att ha partyt på självaste releasedagen).
Tid? Är 19 en bra tid?