(utan att behöve skicka typ ett brev till England eller USA eller nått?!?)
vore kul o ha ett man kan sätta på laptopen!

Vilket är dumt, det finns dom som behöver skivorna mer.bittin skrev: om du beställer från Shipit får du klistermärken![]()
bittin skrev: om du beställer från Shipit får du klistermärken![]()
Grön Göling skrev: Husbandets/Br Tucks märken är slut dessvärre.
Föreningen kommer att kontakta leverantörer i Sverige för att se om det inte går att trycka upp märken här till en vettigare kostnad. Detta i smaband med tryckning av flyglblad, affischer o.dyl.
UPPDRAG: Alla ni som tycker om/klarar av att leka med det grafiska - gör förslag på klistermärken Ubuntu/Kubuntu/ev. fler varianter, lägg dem på pdf och publicera antingen här eller, ännu hellre, på Föreningens forum.
God idé.toxic76 skrev: Jag misstänker att ubuntus logotype är ett registrerat varumärke..
Så se gärna till att fixa någon sorts tillstånd att föreningen har tillåtelse att använda logon..
Det är det jag försöker göra... om du menar en lapp med nåt: Runs Ubuntu, eller nåt..upnorth skrev: Någon som sett en variant med genomskinlig bakgrund?
Vill ha en sån till min laptop, fick en klisterlapp från GGS Data, men den har vit bakgrund.
Inte så snyggt på en silvergrå yta.
Jag menar villken typ av klisterlapp som helstSakJur skrev:Det är det jag försöker göra... om du menar en lapp med nåt: Runs Ubuntu, eller nåt..upnorth skrev: Någon som sett en variant med genomskinlig bakgrund?
Vill ha en sån till min laptop, fick en klisterlapp från GGS Data, men den har vit bakgrund.
Som den man får med Ubuntu Live-CD?upnorth skrev:Jag menar villken typ av klisterlapp som helstSakJur skrev:Det är det jag försöker göra... om du menar en lapp med nåt: Runs Ubuntu, eller nåt..upnorth skrev: Någon som sett en variant med genomskinlig bakgrund?
Min säger "Ubuntu: Linux for human beings"...
Jo, det kanske låg däri...var vill du komma?SakJur skrev:Som den man får med Ubuntu Live-CD?upnorth skrev:Jag menar villken typ av klisterlapp som helstSakJur skrev:Det är det jag försöker göra... om du menar en lapp med nåt: Runs Ubuntu, eller nåt..upnorth skrev: Någon som sett en variant med genomskinlig bakgrund?
Min säger "Ubuntu: Linux for human beings"...
Nej tack.upnorth skrev:Jo, det kanske låg däri...var vill du komma?SakJur skrev:Som den man får med Ubuntu Live-CD?upnorth skrev:Jag menar villken typ av klisterlapp som helstSakJur skrev:Det är det jag försöker göra... om du menar en lapp med nåt: Runs Ubuntu, eller nåt..upnorth skrev: Någon som sett en variant med genomskinlig bakgrund?
Min säger "Ubuntu: Linux for human beings"...![]()