"Nya iPod Nano bred och tunn".

Nyheter i datorvärlden.
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

SV: "Nya iPod Nano bred och tunn".

Inlägg av Hund »

oGGe skrev:
Hund skrev: Jag är lite ironisk ju. ;) Jag tycker bara att man går tillbaka i utvecklingen när dom gör modellerna större.
Efter att man konkat runt med kasettband, CD, MD etc i många år så var ju den lilla MP3-spelaren en frälsning när den kom.
Den var dock dyr, min vän som var först ut med en MP3-spelare gav runt 2000-2500 kr för en modell på 128 MB. ;D
Men för att återgå till ämnet.. Nano Classic har ju en aldeles perfekt storlek, varför gör man den då klumpigare helt plötsligt? Vissa vill ju ha Ipod Video etc, men för oss som inte gillar tunga klumpar att bära runt på så lär det finnas en valmöjlighet tycker jag. :)
Inte nano classic, Nano G2! eller Nano G1.
Dubbelkollade och det var läsfel av mig. Jag läste aldrig vilka modeller det handlade om. ::)
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

Inlägg av toxic76 »

Den må vara bred den nya ipod:en men istället så har dom gjort den mindre på höjden..
Jag betalade ca 1900 kr för min ipod nano med 4 gb minne.. Den nya versionen av ipod nano kommer med 8 gb minne + video  ocj kostar 1895 kr på onoff jag kommer iaf att köpa en då jag råkade förstöra min ipod .. Inte enbart bättre den har blivit billigare också
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
oGGe
Kontakt:

Inlägg av oGGe »

toxic76 skrev: Den må vara bred den nya ipod:en men istället så har dom gjort den mindre på höjden..
Jag betalade ca 1900 kr för min ipod nano med 4 gb minne.. Den nya versionen av ipod nano kommer med 8 gb minne + video  ocj kostar 1895 kr på onoff jag kommer iaf att köpa en då jag råkade förstöra min ipod .. Inte enbart bättre den har blivit billigare också
Helt rätt.
The tux generation is now.
Behöver du hjälp?
[img width=88 height=31]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=13227[/img]
Skriv svar

Återgå till "Nyheter"