fisfia skrev:
Jag vet inte hur man kollar alsa-mixern.
Jag har ljud i övrigt. Det funkar med t ex rhythembox och totem.
Alsamixern: Högerklicka på högtalaresymbolen högst upp till höger breddvid klockan.
Där har du en meny och du kan öppna alsamixern med Öppna Volymkontrollen>Redigera>Inställningar och boka för allt
som finns därinne.
fisfia skrev:
Alsamixern: Högerklicka på högtalaresymbolen högst upp till höger breddvid klockan.
Där har du en meny och du kan öppna alsamixern med Öppna Volymkontrollen>Redigera>Inställningar och boka för allt
som finns därinne.
LJ
Ja gjort. + att jag har höjt volymen på allt. Men det hörs inget nu heller.
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely
unintentional side effect. --- Linus Torvalds
fisfia skrev:
som finns därinne.
LJ
Ja gjort. + att jag har höjt volymen på allt. Men det hörs inget nu heller.
DeepThought skrev:
Att vi alla har olika musiksmak är väl något man kan konstatera, och det är inget att bli upprörd över
Hädanefter håller vi oss till ämnet och undviker påhopp.
Jag blev inte upprörd över musiksmaken. Man kan säga att man TYCKER att det och det är bra eller dåligt. Inga problem alls för mig, men så var det ju inte alls i detta fallet. Påståendet gick ut på att viss musik ÄR dålig, inte bara att vederbörande TYCKER så. Själv tycker jag inte att så värst mycket i P3 är bra, men jag skulle aldrig drömma om att säga att den ÄR dålig. Bara att jag TYCKER att den är dålig. En otrolig skillnad, tycker jag.
Läser paketlistor... Färdig
Bygger beroendeträd... Färdig
Paketet mplayer är inte tillgängligt, men ett annat paket hänvisar till det.
Detta betyder vanligen att paketet saknas, har blivit föråldrat eller
bara är tillgängligt från andra källor
E: Paketet mplayer har ingen installationskandidat