Safepeer som enskilt program?

Karn Evil 9
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Safepeer som enskilt program?

Inlägg av Karn Evil 9 »

Har använt Azureus med pluginen safepeer men har gått över till Rtorrent som jag gillar bättre. Det enda jag saknar är nån sorts funktion likn. safepeer eller peerguardian2. Finns det nån sån funktion i Rtorrent eller som ett enskilt program att ladda ner?
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

SV: Safepeer som enskilt program?

Inlägg av Hund »

Jag vet att man inte ska besvara en fråga med en fråga, men varför använda peerguardian2 när du tankar t.ex Ubuntu? Det finns inget olagligt med det. Om det är annat du tankar så uppmanar jag dig att läsa reglerna en gång till. :)
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Karn Evil 9
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Inlägg av Karn Evil 9 »

Hund skrev: Jag vet att man inte ska besvara en fråga med en fråga, men varför använda peerguardian2 när du tankar t.ex Ubuntu? Det finns inget olagligt med det. Om det är annat du tankar så uppmanar jag dig att läsa reglerna en gång till. :)
Jag kan inte se att jag brutit mot reglerna. Det man inte får göra är att länka till olagligt material, så frågan står kvar: nån som vet om det finns ett program likn. peerguardian till ubuntu?
HakanS
Global Moderator
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Inlägg av HakanS »

MoBlock ska tydligen vara ett alternativ. Läs mer här: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=192559
Idéer räknas inte förrän du genomför dem.
Skriv svar

Återgå till "Ljud/Video/Multimedia - inaktuell"