utorrent genom wine blir ju exakt liakdant, om de e det du vill hamannealm skrev: utorrent i Vista funkar jättebra
Fast jag är inte så glad för det egentligen
Nog finns det väl ändå något Linuxtorrentprogram som kan mäta sig
Vilket?

utorrent genom wine blir ju exakt liakdant, om de e det du vill hamannealm skrev: utorrent i Vista funkar jättebra
Fast jag är inte så glad för det egentligen
Nog finns det väl ändå något Linuxtorrentprogram som kan mäta sig
Vilket?
Det finns drivrutiner för ext2/3 för windows: http://sourceforge.net/projects/ext2fsdmannealm skrev: Fast det funkar väl inte ned vista?
Hej och välkommen hos oss här, panGa !panGa skrev: Jag undrar hur man gör för att välja vilka filer man vill ladda ner i en torrent.
Starta rTorrent och tryck upp/ned tills du hamnar på rätt torrent. Tryck sedan höger för att komma till en ny sida, och tryck där neråt tills du hamnar på "File list". Väl där trycker du höger igen så att du hamnar bland filerna i torrenten. Bläddra med upp/ned och ändra prioritet med mellanslag (normal, off och high). Vid off så laddas inte filen ner.panGa skrev: Jag undrar hur man gör för att välja vilka filer man vill ladda ner i en torrent.
Jag tackar ödmjkt! Harvade omkring medjohante skrev: Edit: Screen verkar äta upp vissa kommandon bl a ctrl + Q för att stänga av rTorrent. Gör så här för att stänga av rTorrent i en screen-session:
CTRL+A Få screen:s uppmärksamhet, Attention
CTRL+F Ändra i flödet, Flow controll
CTRL+Q Avsluta rTorrent, Quit
Kod: Markera allt
killall rtorrent