hjälp tack:)
hjälp tack:)
Hej , jag har bara en snabb fråga , finns det nått program som man kan använda på linux som e som ratiomaster asså så man kan fuska sin ratio på hemsidor , tack och hej då
SV: hjälp tack:)
Vad menar du med "fuskar" sin ration? Kan du ge ett exempel?Deks skrev: Hej , jag har bara en snabb fråga , finns det nått program som man kan använda på linux som e som ratiomaster asså så man kan fuska sin ratio på hemsidor , tack och hej då
blogg @ Gargamel.NU
- per9000
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
- Kontakt:
Menar du något slags verktyg för så kallad "sök-motor-optimering"?
Jag vet tyvärr inte om något på rak arm. Ett tips är att läsa på <meta>-taggar, han en bra <title> och en bra url.
/Per
Jag vet tyvärr inte om något på rak arm. Ett tips är att läsa på <meta>-taggar, han en bra <title> och en bra url.
/Per
var nog nått sånt här han menade:
//LoboRatioMaker is an application that can increase your ratio on private bittorrent trackers. It does this by sending fake HTTP requests to the tracker, informing it that you've uploaded a specified number of MBs. The tracker normally adds these to your "Uploaded" amount, thus increasing your total share ratio (uploaded/downloaded). RatioMaker can also add to the "Downloaded", making it look like you've downloaded something. RatioMaker can emulate 4 very common BitTorrent clients, making it very hard to detect. In accordance with your selection, it sets it's peer_id, user-agent, key and HTTP headers to emulate said client. The clients RatioMaker can emulate are:
Varför ska du fuska med ratiot!?
1. Ska du tanka, så se fan till att hjälpa till att ladda upp också, hur kul är det när någon annan kommer efter och du inte seedar?
Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
2. En bättre rubrik skulle inte skadat.
3. Fildelning diskuteras inte här.
*låst*
1. Ska du tanka, så se fan till att hjälpa till att ladda upp också, hur kul är det när någon annan kommer efter och du inte seedar?
Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

2. En bättre rubrik skulle inte skadat.
3. Fildelning diskuteras inte här.
*låst*
Home sweet ~/ = http://sandnabba.se