stationär dator med Ubuntu eller dator utan OS, hittar inte posten.
stationär dator med Ubuntu eller dator utan OS, hittar inte posten.
Det har varit post(er) här med länkar till olika firmor med Ubuntu förinstallerat eller utan OS, hittar inte f*n på de(t)m, hj.........
SV: stationär dator med Ubuntu eller dator utan OS, hittar inte posten.
Zeptop är det enda företag jag kan komma på nu.
Edit: Såg att det var stationär det gäller.. Då har Komplett en färdig lösning utan OS.
Edit: Såg att det var stationär det gäller.. Då har Komplett en färdig lösning utan OS.
Senast redigerad av 1 Hund, redigerad totalt 22 gånger.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
- Dimi
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Om man bor söder om stockholm så finns ju Ammdata. Ligger i stuvstacentrum. De har även netförsäljning. Men om man som jag, gillar att prata med en riktig människa eller pilla och trycka på det man köper så är det här ett alternativ.
Senast redigerad av 1 Dimi, redigerad totalt 22 gånger.
Tack för tipset aldrig hört talas om Amdata trots att jag bor i krokarna kring stuvsta
Dimi skrev: Om man bor söder om stockholm så finns ju Ammdata. Ligger i stuvstacentrum. De har även netförsäljning. Men om man som jag, gillar att prata med en riktig människa eller pilla och trycka på det man köper så är det här ett alternativ.
bor också i krokarna, måste kolla upp... hade ingen aning om denna butik..toxic76 skrev: Tack för tipset aldrig hört talas om Amdata trots att jag bor i krokarna kring stuvstaDimi skrev: Om man bor söder om stockholm så finns ju Ammdata. Ligger i stuvstacentrum. De har även netförsäljning. Men om man som jag, gillar att prata med en riktig människa eller pilla och trycka på det man köper så är det här ett alternativ.
blogg @ Gargamel.NU
- Dimi
Barre skrev:
bor också i krokarna, måste kolla upp... hade ingen aning om denna butik..
Om ni får för att gå dit bör ni veta att stuvsta centrum är tämligen tömt på företag. Vid första anblicken när man kommer in, känns det som om man är på olovligmark. Men de ligger på våningen under entreplanet bakom frisören (eller liknande affärsverksamhet).
Känns som en vägbeskrivning för att bli rånad av halvfulla sjömänDimi skrev:Barre skrev:
bor också i krokarna, måste kolla upp... hade ingen aning om denna butik..
Om ni får för att gå dit bör ni veta att stuvsta centrum är tämligen tömt på företag. Vid första anblicken när man kommer in, känns det som om man är på olovligmark. Men de ligger på våningen under entreplanet bakom frisören (eller liknande affärsverksamhet).

blogg @ Gargamel.NU
- Dimi
hehe.
Ingen fara skulle jag tro. Det finns nog inte en sjöman på flerakilometers avstånd därifrån. Kanske en halvfull då som gått vilse, men då borde man ju kunna kubba ifrån dem.
Nä, det här är ett källarföretag, med mycket godis på hyllorna och det är inte mer riskabelt att gå i stuvstacentrum än att vandra i fjällen i norrland. Det är likafolktomt på båda ställena.
Ingen fara skulle jag tro. Det finns nog inte en sjöman på flerakilometers avstånd därifrån. Kanske en halvfull då som gått vilse, men då borde man ju kunna kubba ifrån dem.
Nä, det här är ett källarföretag, med mycket godis på hyllorna och det är inte mer riskabelt att gå i stuvstacentrum än att vandra i fjällen i norrland. Det är likafolktomt på båda ställena.
Lite gammal tråd, men ändå:)
http://www.gardefelt.com/
Erbjuder Ubuntu förinstallerat, jag (eller min pappa då men) har köpt dator där tidigare och det var lyckat, fin service och sånt. Fick tillochmed en skruvmejsel en gång efter den vart inne på service:D
http://www.gardefelt.com/
Erbjuder Ubuntu förinstallerat, jag (eller min pappa då men) har köpt dator där tidigare och det var lyckat, fin service och sånt. Fick tillochmed en skruvmejsel en gång efter den vart inne på service:D
Proccesor: Amd Dual Core 4600+ 2,4 ghz
Grafikkort: Geforce 6600 (någonting)
Minne: 2*1024 mb
LJudkort: Creative Auidgy
Bildskärm: iiyama ProLite E1900S
Grafikkort: Geforce 6600 (någonting)
Minne: 2*1024 mb
LJudkort: Creative Auidgy
Bildskärm: iiyama ProLite E1900S