Hepp!
Någon som kan lösa detta? Om jag har igång datorn en längre stund och för pekaren över awn så låser sig allt. Och för att få slut på det hela är jag tvungen att hårdhänt tvinga slut på systemet med powerknappen.
Finns det något slut på detta?
AWN fryser datorn
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
AWN fryser datorn
Tillsammans.
-
SV: AWN fryser datorn
uppdatera till senaste awn kanske kan hjälpa jag har inga problem med det iaf.
1. Kör du på komposit? Avant kräver en komposit-miljö (compiz/beryl/etc.) för att funka. Annars blir det helt fuckat 
2. Tankat ner deb eller kompilerat själv? Har du en deb, pröva att kompilera den själv istället.
3. Du tror inte att de kan vara nåt fel med grafiken? Har du de senaste drivarna från nvidia/ati?

2. Tankat ner deb eller kompilerat själv? Har du en deb, pröva att kompilera den själv istället.
3. Du tror inte att de kan vara nåt fel med grafiken? Har du de senaste drivarna från nvidia/ati?
Har kompilerat själv. Av de alternativ som du nämner så skulle grafikdrivrutinerna vara problemet...
Tillsammans.
Hm, antar att du får bita i det sura äpplet och installera om drivarna isåfall. Krånglar något annat grafiskt? Vilka specs har du?
Neps, det är nog det enda. Men jag börjar nästan misstänka att det är något annat som spökar i bakgrunden...
Tillsammans.